poniedziałek, 20 stycznia 2014

Nowości 2/2014

Witajcie!
Między jednym kołem a drugiem znalazłam chwilkę aby napisać Wam o nowościach, które miałam okazje dotknąć, zobaczyć i powąchać :)


 Woda perfumowana Volare
Jak dla mnie flakon bomba! Już mnie urzekły samym wyglądem ;) Teraz zapach, jakoś specjalnie nie byłam do nich przekonana, ani też nie wąchałam ich. Teraz jak je powąchałam to wiem, ze na pewno znajdą się w moim kufrze za jakiś czas! Jest to piękny, kwiatowy zapach, a przy tym jest delikatny i nie jest ciężki! Zapach utrzymał się od 11.20 do godz. 20.00





Woda toaletowa First Rendezvous
Zapach świeży z nutą zapachu słodkiego,ale mimo to są delikatne. Spiskałam się o 11.30 i do 18 byłi je czuć





Woda toaletowa Ultimate
Teraz coś dla Panów :)  Jest to taki ciepły,pieprzny zapach  z nutami drzewnymi


Nawilżający balsam po goleniu, żel do ciała i włosów, pianka do golenia North for men
Zapach jest świeży, kojarzy mi się ze zimą i sportem 


Krem do rąk i mydełko p.s I love you
Bardzo uroczy zestaw, pachnie słodko, owocami,  takie słodkie cytrusy jak dla mnie . Krem jest lejący i troszkę się wchłania.


 Krem pod oczy wypełniający zmarszczki Ecollagen 
Krem jest bezbarwny i szybko się wchłania, aplikuje się go za pomocą chłodzącego aplikatora :) (ta kuleckza jest cały czas zimna! )





Lakiery do paznokci Sensual Velvet

Kolory jak dla mnie bardzo ciekawe, jednak żeby uzyskać fajny efekt trzeba 2 warstwy nałożyć, pędzelek jak dla mnie jest taki, w miare szeroki, ale do dobrze 2 machnięcia i paznokieć pokryty kolorem :)
Kolor fioletowy ma w sobie drobinki, które opalizują na niebiesko i dają czadowy efekt :)





Pomadka Sensual Velvet
Pomadki są perłowe, nie mają w sobie drobinek, pigmentacja przyzwoita





Korektor Giordani Gold 
Aplikator jest milusi, miękki i puszysty. Zastyga po chwili- więc nie ściągnie się, bardzo dobrze kryje! ( na dłoni zakrył mi żyłkę ) Tutaj testowałam akurat kolor ciemniejszy .





Błyszczyki Very Me Gloss Lover
Błyszczyki są gęste i są mega napigmentowane, posiadają drobinki i cudownie pachną )

Od lewej : TEMPT ME: pachnie czekoladą! i to bardzo :D THRILL ME: o zapachu szafranu TEASE ME : migdały



 Płyn do kąpieli Delicious moments
Płyn jest kremowy pachnie truskawkami i  wanilią, słodki zapach :)



Miłego wieczoru! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz