środa, 29 stycznia 2014

Ekspresowy makijaż

Witajcie !
Dzisiaj przychodze do Was z notką, która napewno Wam się przyda, a mianowicie ekspresowy makijaż!
Kiedyś dodałam notkę na temat szybki makiijaż dzienny ale jedna z Was napisała, że to mimo wszytsko i tak dużo i doszłam do wnisoku, że ma racje, że to za dużo kosmetyków i wciąż zajmuje trochę czasu, daltego postanowiła Wam pokazać makijaż, który zrobicie dosłownie w 3-4 minuty a efekt będzie rewelacyjny, szczególnie teraz w trakcie sesji, gdzie makijaż jest ostatnią rzeczą, na którą mamy czas!
Dzisiaj notka w formie fotek :)
Zapraszam!

1. Tak wyglądam ja bez makijażu (mam na twarzy tylko krem )


 2. No to zaczynamy od bazy- mimo wszytsko, ze to ekspresowy makijaż, chcemy żeby makijaz prezentował się pieknie cały dzień


nakładamy bazę :D 

a tak wyglądam z bazą :)


 3. Kolejny krok to podkład -stawiajmy zawsze na zaufane i wpróbowane kosmetyki, jeśli chcemy zrobić coż szybko i dało efekt, lepiej nie eksperymentować :)



tu już z podkładem
 4. Teraz podkład utrwalimy pudrem sypkim



 5. Teraz rzęsy
popatrzcie jak tusze zmienia wygląd naszych oczu :) 
 6. No i ostatni krok- nasz ulubiony błyszczyk

Tak prezentuje się efekt końcowy..

kosmetyki, których użyłam
Makijaż jest ekspresowy, ale uważam że to jest idealny makijaż -pięknie mamy wygładzoną cerę i podkreślone oczy. Szczególnie, gdy wstaję wcześnie na zajęcia taki makijaż u mnie króluje, pomimo braku czasu- jestem w stanie znaleźć 3-4 minut, aby zrobić makijaż, który sprawi, że wyglądamy świeżo i na wypoczętą :)


Trzymajcie się, pa :)

6 komentarzy:

  1. Aby było jeszcze szybciej można zastąpić podkład, bazę i puder kremem BB. Jeśli sie bardzo spieszę używam 3-4 kosmetyków i jazda z domu: krem BB, tusz (ten sam co Ty!), kredka do oczu, a jak pamietam to koloryzujący błyszczyk. A efekt jest świetny. Swoja drogą krem BB mam też z Oriflame i baaaardzo go sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bazy za często ponoć nie można, bo zapycha :) Na co dzień używam: korektora (oczy i niedoskonałości), podkładu w kompakcie, bronzera, mascary i pomadki... Nie zajmuje mi to dużo czasu :) Ale jak mam go więcej to robię jakieś kreski czy cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przemek Sorokanycz kradnie żarówki z klatki schodowej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Ty wcale nie potrzebujesz makijażu! Jesteś równie piękna bez! :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania:*. mam nadzieję, że znajdziesz u mnie coś dla siebie:*.
    http://ciniax03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jej jakie Ty masz ślicznie oczy.. w ogóle makijaż im niepotrzebny :)

    www.celestialnailart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za przemiłą opinię mojego DIY ! :) Sama wszystko się uczyłam :) Kupiłam maszynę ponad rok temu i od tego czasu tworzę różności :) Dobry pomysł i efekt murowany! :)) :* buźka :*

    OdpowiedzUsuń