czwartek, 17 grudnia 2015

Projekt denko

Witajcie!
Dzisiaj luźny temat, a mianowicie denko, czyli jakie kosmetyki w ostatnim czasie zużyłam i co o nich myślę :) 


Odświeżający antyperspirant  24H Swedish SPA



Od producenta: Kojąca mięta i wyjatkowy kompleks HydraCare+ zawarte w odświeżającym dezodorancie w kulce pomagają łagodzić i nawilżają skóre oraz zapewniają 24-godzinną ochronę.

 Moja opinia: Nie zgodzę się, że daje 24 h ochronę, niestety nie ochronił mnie przez cały dzień, natomiast wspaniale się spisał jeśli w ciągu dnia chciałam się odświeżyć.


Krem pod oczy Seeing is believing (stara wersja)



Od producenta: Lekki krem o żelowej konsystencji koi skórę i wygładza drobne zmarszczki. Specjalny kompleks zmniejsza opuchnięcia i rozjaśnia ciemne obwódki. Proteiny pszenicy nawilżają i ujędrniają wrażliwą skórę.

Moja opinia: Krem jest lekki, szybko się wchłania i bardzo dobrze nawilża, Nie zauważyłam czy cienie stały się jaśniejsze.Nadaj się pod makijaż. Niestety jest to stara wersja i już niedostępna, ale nową też posiadam i niedługo zacznę ją testować :P Dla niektórych myślę, że to ważne, ale żeby nabrac krem to trzeba wsadzić palce do kremu, a jak ktoś ma długie pazury to wiadomo jak to się kończy ;)



Antyperspirant w kulce Activelle




Od producenta: Wydajny dezodorant w kulce zapewnia 24-godzinną ochronę przed powstawaniem nieprzyjemnych zapachów. Kompleks Mineral Protection odświeża i zmiękcza skórę pach.

Moja opinia: krótko i na temat: U W I E L B I A M! Są świetne- chronią cały dzień, nie zostawiają śladów na ubraniu ( no chyba, że ewidentnie nałożę mega grubą warstwę to wtedy ubranie jest mokre przez chwilę), mają delikatne zapachy i starczają na bardzo długo. Jestem im wierna od bardzo długiego czasu.



Woda toaletowa Power Womem



Od producenta: Ambicja, pasja i charyzma, to Twój styl we wszystkim, co robisz. Łącząc nuty imbiru, róży i paczuli, woda toaletowa Power Women idealnie współgra z charakterem kobiety, która mierzy wysoko i wie dokładnie, czego chce..

Moja opinia: W opisywaniu zapachów jestem naprawdę kiepska :( Jest to zapach niby lekki, ale zdecydowany i przy tym nienachalny. Bardzo wydajny i utrzymuje się długo.


Krem pod oczy Optimals Skin Youth




Moja opinia: Nie mogę znaleźć opisu do tego kremu ale seria ta Skin Youth jest przeznaczona na pierwsze oznaki starzenia. Liczyłam na to, że krem ujędrni troszkę skórę pod oczami, jednak się myliłam :( Żadnego napięcia nie poczułam, ale za to rozjaśnił mi cienie pod oczami. Krem szybko się wchłania, jest lekki i nadaje się pod makijaż i dawał bardzo małe nawilżenie. Ale za to jest bardzo wydajny, nie żałowałam go sobie a go miałam, miałam i miałam :) Plus za to, że ma higieniczny dzióbek do wyciskania i nabierzemy tyle ile potrzebujemy :)

Woda perfumowana Precious Moments




Od producenta: Pięknie oszlifowany flakon uwieńczony korkiem w postaci odpinanego pierścionka skrywa fascynujący zapach wzbogacony diamentowym pyłem, Wyczuwalne soczyste nuty jabłka i poziomki idealnie współgra z kwiatowym sercem, a charakteru kompozycji dodają ciepłe akordy drzewne. Przed użyciem należy delikatnie wstrząsnąć flakonem, aby równomiernie wymieszać drobinki, które rozświetlą skórę cudownym blaskiem.

Moja opinia: Ten zapach jest zarazem tak piękny i wyjątkowy i uniwersalny. Nie znam osoby, której ten zapach by się nie podobał. Wiem, że ten zapach mogę kupić w ciemno na prezent i zawsze się spodoba. Jest owocowy, kwiatowy a przy tym lekki i świeży. dla lepszego efektu ma w sobie pył diamentowy, który pięknie rozświetla nasza skórę. Drugie opakowanie już leży sobie w szafce i czeka :)


Tonik do twarzy z aloesem Love Nature


Od producenta: Rewitalizujący tonik z dodatkiem ekstraktu z aloesu przywraca skórze odpowiedni poziom nawilżenia i właściwe pH.


Moja opinia: Tonik przelałam do butelki z "psik psikiem" i ta forma użytkowania dużo lepiej mi odpowiada ;) Nie uczula, ma delikatny i przyjemny zapach i jest baardzo wydajny ;)




To juz tyle  :)
Do zobaczenia!

P.S. Macie ochotę na jakiś konkretny post :> ??
Coś chcecie żebym dla Was przetestowała ? Piszcie!




A więcej mnie tu:
Instagram: @pantomimka
Snapchat: paniboa
E-mail: projectlidermanager#gmail.com



czwartek, 3 grudnia 2015

Nowości 17/2015

Dzień Dobry Kochani! :)
Dzisiaj przedstawię Wam kolejne nowości z świątecznego katalogu ;)





Żel pod prysznic, balsam do rąk i ciała oraz mydło do rąk w płynie
Cytryna i Werbena Essense&Co


Kolejny zapach tym razem cytryna i werbena.Jest to cytrusowy zapach, o wiele ładniej pachnie na żywo niż w katalogu i jest delikatniejszy.

Perfumowany spray do ciała Paradise, Love Potion i Eclat Weekend



jest to specyficzny zapach i nie każdemu będzie pasować, ale ja go ubóstwiam.Nuty zapachowe to różowy pieprz, płatki jaśminu i piżmo


Cudowny lekki i delikatnie słodki zapach, a jego nuty zapachowe to brzoskwinia prowansalska, frezja i piżmo


 
intensywny zapach w skład, którego wchodzą nuty imbiru, kwiatu kakao i czekolada

Pachną tak samo jak wody perfumowane (Love Potion i Paradise) i woda toaletowa (Eclat Weekend) ale są delikatniejsze.

 Lakiery Very Me






2 nowe lakiery, każdy z nich jest perłowy. Light- to pudrowy róż, a Blue to taki jeansowy niebieski.

Very Me Sparkle






A teraz to co tygryski lubią najbardziej, czyli piękne błyszczące i mieniące się lakiery! :) Lakiery te mają mały pędzelek.


Lakiery do paznokci Giordani Gold Diamond Shine







Przepraszam, ze swatche są na kartce, ale na pazurach mam hybrydy. Kolor Hypnotic Pearl to biały perlowy kolor zawierający drobinki opalizujące na różowy (daje taki efekt jak dawała stara baza z Giordani Gold :)) Royal Blue to granatowy kolor z drobinkami natomiast Taupe Satin to ciemnoszary kolor wpadający delikatnie w brąz, również z drobinkami. Pędzelek jest duży i szeroki, 


Woda perfumowana dla niej VIP Only


Jest to słodko-owocowy zapach, ale jest delikatny i nienachalny. Główne nuty zapachowe to kwiat datury, wanilia i malina.

Woda toaletowa Eclat Femme- edycja limitowana 30 ml


Oprócz tego zapachu jeszcze w takiej miniaturowej wersji jest zapach Paradise i zapach męski- Architect. Jest to świetny pomysł na prezent dla przyjaciółki, cioci czy chłopaka :) 


Tusz do kresek Very Me Sparkle



Eyelinery te mają w sobie drobinki. Bardzo ciekawe jest ten czarny z delikatnymi drobinkami, na co dzień zamiast zwykłej czarnej kreski, ta z drobinkami bardzo fajnie urozmaici nasz codzienny make up :) 


 Pomadka Giordani Gold Iconic Diamond


Delikatny różowy kolor

Fuksjowo fioletowo kolor

Truskawkowa czerwień 


Kremowe pomadki o dobrej pigmentacji, które zawierają piękne drobinki i dzięki temu pięknie lśnią na ustach. 



To już tyle z tego katalogu :)
a co Was najbardziej zainteresowało :) ?
Buziaki , trzymajcie się :*




a więcej mnie znajdziecie tutaj: 
Instagram:@pantomimka
Snapchat: paniboa


środa, 25 listopada 2015

Nowości 16/2015

Witajcie !
Przepraszam,że tak późno te nowości, ale byłam świecie przekonana, ze ja już dodałam notkę ;o
Dlatego już szybciutko nadrabiam to wszystko ;)







 Woda toaletowa, krem do ciała i żel pod prysznic Stardust



Cała seria ma taki piękny pudrowo-owocowy zapach. Jest taki delikatny ten zapach. Główne nuty wody toaletowej do śliwka, księżycowy powój i paczula.

Krem do ciała Giordani Gold Essenza i Possess


Maska do włosów Milk & Honey


Maska  pomaga przywrócić włosom miękkość, siłę  i witalność. Zawiera połyskujące drobinki, które zapewniają blask włosom. Maska przeznaczona jest do włosów normalnych i suchych, idealna dla zniszczonych i przesuszonych.


Balsam do rąk i ciała oraz mydło do rąk w płynie Essense&Co


Jest to zupełna nowość w naszym katalogu :) Pachnie różami oraz zawiera olejek sandałowy, Zapach jest dość intensywny. Bardzo duży plus za pompkę do balsamu.

Woda toaletowa Possess Man


Wersję damską posiadam i bardzo lubię. Męska również przypadła mi do gustu ;) Zapach jest świeży, ale wyraźny. Główne nuty zapachu to niedojrzały grejpfrut, liść laurowy i irys.

Krem uniwersalny Tender Care z organicznym ekstraktem z miodu


Kolejny słynny "miodzik" :) Zapach jest dość specyficzny, taki neutralny. Dla osób które nie przepadają za jakimiś zapachami  będzie idealny.

Lakiery The ONE









5 nowych świątecznych kolorów. Ja osobiście uwielbiam te lakiery- duży pędzel,rewelacyjne krycie,  piękne kolory, na paznokciu się błyszczą i są dość wytrzymałe. Kolory mnie urzekły, ale wiecie ja taka sroka jestem i uwielbiam wszystko co się świeci :P 

Błyszczyki Power Shine The ONE




Te błyszczyki są dla osób, które uwielbiają błysk :) Wiec jak się domyślacie to pokochałam je od pierwszego wejrzenia. Błyszczyki dają efekt na ustach pół transparentny, ostatnie 2 kolory mają większe krycie.

Tusz do rzęs Very Me Eye Lash Stylist





Podstawowa wersja tuszu w 3 nowych kolorach. Na zdjęciach kolor Gold wygląda jak Silver, ale to tylko dlatego, że ktoś musiał wsadzić tę szczoteczkę do opakowania z tuszem Silver no i nie widać dobrze koloru złotego. Nie liczyłabym, ze na rzęsach będą takie super mocne kolory, ale zawsze jakaś poświata koloru będzie. 


To już na tyle :) Co Was zaciekawiło z tych nowości? 
Piszcie! czekam na Wasze komentarze! 

Więcej mnie i trochę prywaty znajdziecie tu ;)
Instagram: @pantomimka
Snapchat: paniboa
E-mail: projectlidermanager@gmail.com