piątek, 3 stycznia 2014

Haul zakupowy! Katalog 1

Witajcie w nowym roku! :) Na początku taki lużny, przyjemny temat :)
Dzisiaj przychodze do Was z małym haulem zakupowym z 1 katalogu :)
Nie jest tego dużo, ale zawsze coś! :)


To na początek brązowa torebka z ramiączkami w panterkę. Jak wyjęłąm torebkę z paczki to mina mi zrzedła, ponieważ no torebka wyglądaął tak jak an zdjęciu- czyli nie za dużo, a ja jednak lubię duże i pojmne torebki, jednak po wyjęciu i rozłożeniu i napakowaniu zmieniłam zdanie i humor mi się poprawił :) Jeszcze cena tej torebki też jest powalająca 29,9 zł w katalogu!! a dla klubowiczów -23% czyli... tylko 23zł!!! no to musiała być moja :) Ponieżej prezentuję kilka zdjęć :)






tutaj schowałam zamówione kosemtyk- a było ich trochę!!kosmetyczke, kalendarz, portfel i trochę makulatury :)

Kolejna rzecz to .. torebka z PUMY robiona specjalnie dla Oriflame :) 4 lata temu, gdy zapsałam się do Ori własnie po raz pierwszy były to w ciągu kilku godzin poszły jak ciepłe bułeczki :) Dlatego tym razem złozyłąm zamówienie zaraz na początku trwania katalogu i tak jestem jej właścicielką :) Jest piękna, sportowa a zarazem stylowa, jest duża i pomieści wszytsko co potrzebuje :) no i cena przy zakupach za 69,9 można ją kupić za 49,9 zł no ale jak ma się zniżkę klubowicza to za 38 zł z groszami jest nasza :)


Kolejna rzecz to perfumy More by Demi. Za te perfumy zapłaciłam, aż... uwaga ! 19.9!! Dlaczego tak tanio :) ? ponieważ składając zamówienia na określoną ilość punktów dostajemy od firmy różne prezenty!  :) Nie dość, że zarabiam na zamówieniach to jeszcze dostaje tak tanio różne rzeczy :)




no i ostatnią rzeczą jest nasz najnowszy podkład ! :) Więcej info macie tutaj http://spelaniajmarzenia.blogspot.com/2013/12/nowosci-katalogi-12014.html
szykuje również dla was test na żywo tego podkładu, mam nadzieję, że mi to wyjdzie i mój aparat wszytsko ładnie pokaże :)

To już wszytsko, do następnego razu! :)

1 komentarz: