środa, 4 listopada 2015

Haul kosmetyczny

Witajcie kochani!!
Dzisiaj coś lekkiego i baaardzo przyjemnego , czy haul z 3 ostatnich katalogów :)




Mydełka nature secrets 


Mam je pierwszy raz, ale zapachy są cudowne <3 trzeba uważać, żeby ich nie zjeść :P

Zapachy: Lucia, Eclat Weekend, Midsummer


Eclat Weekend zakupiony w okazyjnej cenie z oferty tygodniowej, a Midsummer to prezent za składane zamówienia :)


Szampon i odżywka Milk&Honey 



Krem do stóp Feet Up winter woods i tarka do stóp 


Zestaw ręczników małych (2 szt po 30cm x 30cm) i masażer do głowy



Te akcesoria zakupiłam z ulotki wyprzedażowej. Jak mam być szczera to te ręczniki wyglądem nie powalają, ale przydadzą się czy do manicure albo do twarzy.

Zestaw Love Nature oliwa z oliwek


Zestaw jesienny z katalogu 15 


Krem do rąk Milk&Honey nowa wersja, krem na dzień Essentials i dezodorant w kulce Activelle
Oczyszczająca maseczka do twarzy Pure Skin


Płyn do higieny intymnej Feminelle



Tusz do kresek The ONE Wonder



Krem do skórek The ONE 


Odżywka do włosów farbowanych HairX 




Zestaw do manicure 



Tego nie znajdziecie w katalogu :) Akurat to zakupiłam w Filii we Wrocławiu za... 9,9 zł!! I jest naprawdę przyzwoita! 


Szampon do włosów Nature Secrets kokosowy i truskawka z migdałem



Paczka niespodzianka 


W ofertach dla klubowiczów są różne oferty tygodniowa i to jest jedna z nich paczka niespodzianka :) A w niej: żel pod prysznic, krem na noc Optimals i woda perfumowana Amber Elixir Night

Żel pod prysznic Discover Tanzanian Grace


Woda toaletowa Happydisiac


Woda toaletowa Solar


W ramach urodzin każdy klubowicz otrzymuje ofertę urodzinową i może zakupić jedną z 3 rzeczy w baaaardzo niskiej cenie, ja wybrałam te perfumy :)

Zestaw Optimals- krem CC i emulsja ochronna do twarzy


To nagroda za zamówienia :) 


Dezodorant w kulce Midsummer


Puder sypki The ONE- Light


Tusz do rzęs The ONE Instant Extensions


Konturówki do oczu The ONE 


tak oszalałam, mam wszystkie kolory :D Ale dzięki specjalnej ofercie dla klubowiczów mogłam je kupić w baardzo atrakcyjnej cenie


Konturówka do ust The ONE- Real red\
\


Puder w perełkach Giordani Gold- Dark Bronze







I tak kochani, ja to wszystko wypsikam :D a jak nie, to w trumnie będę się psikać :D 


Więcej mnie :
Instagram: @pantomimka
Snapchat: PaniBoa
E-mail: projectlidermanager@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz