środa, 25 listopada 2015

Nowości 16/2015

Witajcie !
Przepraszam,że tak późno te nowości, ale byłam świecie przekonana, ze ja już dodałam notkę ;o
Dlatego już szybciutko nadrabiam to wszystko ;)







 Woda toaletowa, krem do ciała i żel pod prysznic Stardust



Cała seria ma taki piękny pudrowo-owocowy zapach. Jest taki delikatny ten zapach. Główne nuty wody toaletowej do śliwka, księżycowy powój i paczula.

Krem do ciała Giordani Gold Essenza i Possess


Maska do włosów Milk & Honey


Maska  pomaga przywrócić włosom miękkość, siłę  i witalność. Zawiera połyskujące drobinki, które zapewniają blask włosom. Maska przeznaczona jest do włosów normalnych i suchych, idealna dla zniszczonych i przesuszonych.


Balsam do rąk i ciała oraz mydło do rąk w płynie Essense&Co


Jest to zupełna nowość w naszym katalogu :) Pachnie różami oraz zawiera olejek sandałowy, Zapach jest dość intensywny. Bardzo duży plus za pompkę do balsamu.

Woda toaletowa Possess Man


Wersję damską posiadam i bardzo lubię. Męska również przypadła mi do gustu ;) Zapach jest świeży, ale wyraźny. Główne nuty zapachu to niedojrzały grejpfrut, liść laurowy i irys.

Krem uniwersalny Tender Care z organicznym ekstraktem z miodu


Kolejny słynny "miodzik" :) Zapach jest dość specyficzny, taki neutralny. Dla osób które nie przepadają za jakimiś zapachami  będzie idealny.

Lakiery The ONE









5 nowych świątecznych kolorów. Ja osobiście uwielbiam te lakiery- duży pędzel,rewelacyjne krycie,  piękne kolory, na paznokciu się błyszczą i są dość wytrzymałe. Kolory mnie urzekły, ale wiecie ja taka sroka jestem i uwielbiam wszystko co się świeci :P 

Błyszczyki Power Shine The ONE




Te błyszczyki są dla osób, które uwielbiają błysk :) Wiec jak się domyślacie to pokochałam je od pierwszego wejrzenia. Błyszczyki dają efekt na ustach pół transparentny, ostatnie 2 kolory mają większe krycie.

Tusz do rzęs Very Me Eye Lash Stylist





Podstawowa wersja tuszu w 3 nowych kolorach. Na zdjęciach kolor Gold wygląda jak Silver, ale to tylko dlatego, że ktoś musiał wsadzić tę szczoteczkę do opakowania z tuszem Silver no i nie widać dobrze koloru złotego. Nie liczyłabym, ze na rzęsach będą takie super mocne kolory, ale zawsze jakaś poświata koloru będzie. 


To już na tyle :) Co Was zaciekawiło z tych nowości? 
Piszcie! czekam na Wasze komentarze! 

Więcej mnie i trochę prywaty znajdziecie tu ;)
Instagram: @pantomimka
Snapchat: paniboa
E-mail: projectlidermanager@gmail.com 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz