wtorek, 27 października 2015

Nowości 15/2015

Witajcie!
Czy tylko mi tak szybko czas leci ;o ?
Przed chwilą był katalog 14 a tu już mamy 15.
Tradycyjnie nowości :)
Haul z 3 ostatnich katalogów już nie długo :)






Krem do twarzy i kremowe mleczko z oliwą z oliwek Love Nature 


Produkty mają jasnozielony kolor. Krem do twarzy jest lekki, ale podczas rozsmarowania staje się treściwy. W miejscu gdzie posmarowałam kremem czuć bardzo mocno nawilżenie. Ma bardzo delikatny, oliwkowy zapach. Bardzo mi się spodobał.

Perfumowany krem do ciała Divine




Szampon i odżywka do włosów Milk& Honey Gold


Ma bardzo ładny i delikatny zapach.

Woda toaletowa Lucia


Słynny zapach, który powrócił do Oriflame po bardzo długim czasie. Nie znałam tego zapachu kiedyś, ale poznałam teraz i jest całkiem fajny :) Delikatny, kwiatowy zapach :) 


Krem do stóp Feet Up Winter Woods


Krem  pachnie sosną, więc jak ktoś nie będzie miał żywej choinki to koniecznie musi mieć ten krem :D Smaruje stopy i pachną mu choinką :) :P 


Puder do twarzy Giordani Gold SPF 15







Pudry są jedwabne, przyjemne w dotyku, przyzwoita pigmentacja. Kolory light i natural są ciut ciemniejsze niż tu na zdjęciu.


Upiększająca baza pod makijaż Giordani Gold



Baza podczas rozsmarowania staje się treściwa, daje taką różową poświatę, coś jak stara wersja.


Paleta błyszczyków do ust The ONE



od lewej: ciemna fuksja, fuksja jasna, herbaciany róż

od lewej: czerwień, róż i nude

od lewej: ciepła czerwień, malinowa czerwień, jasny róż

Są to pudełeczka kartonowe zamykane na magnes, dość mocno, nie otworzą się:) Paletka Chic to uniwersalna paletka- czerwień, róż i nude - to kolory, które sprawdza się w każdej sytuacji i na każda okazję :) 

Paletka cieni do powiek Giordani Gold





Coś na co czekałam osobiście bardzo długo i nie zawiodłam się. Pięknie opakowanie z dużym lusterkiem, podstawowe kolory i przede wszystkim cudowna, mocna pigmentacja!!! Każda paletka zawiera jeden matowy cień, który został oznaczony "M" 

Paletka cieni do powiek Very Me






Kolejna paletka  o wspaniałej i cudownej pigmentacji oraz ciekawych kolorach, nie są tępe, bardzo łatwo się nakładają.



To już wszystko na dziś, do następnej notki :) 
A więcej mnie tu:
Instagram: @Pantomimka
Snapchat: PaniBoa
E-mail: projectlidermanager@gmail.com










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz