wtorek, 15 września 2015

Powrót+ nowości 12 + zakupy :)

Witajcie kochani po troszkę dłuższej nie obecności :) 
Jak widzicie wygląd bloga się troszkę zmienił (mam nadzieję, ze na lepsze i będzie się Wam podobać :) 
Dzisiaj będzie dłuższa notka. W sierpniu byłam na wakacjach i dlatego nie było nowości 12 , ale w katalogu 12 były tylko 2 nowości. Pokaże Wam również co zamówiłam w 11 i 12 katalogu :) 
Zaczniemy od nowości :) 



Tusz do rzęs The ONE Instant Extensions 



Szczotka jest bardzo interesująca. Myślę, ze tusz może się fajnie sprawdzić. Postaram się jak najszybciej tusz zakupić i przetestuje go. 


Woda toaletowa Elvie


Główne nuty zapachowe: konwalia, białe kwiaty, białe piżmo, cytrusy. Starszą wersję bardzo lubiłam, ale ta jeszcze bardziej przypadła mi do gustu. Zapach wydaje mi się bardziej intensywny.


Z nowości to już wszystko a teraz zakupy :) 




Dezodoranty Activelle 




Skoncentrowany krem odżywczy 



 Morelowy scrub do twarzy Essentials 
Była to seria limitowana więc szukajcie na stronach wyprzedażowych

 Zestaw do pielęgnacji stóp 4 w 1



Zestaw ten jest fajny bo po jest mały i możemy go wszędzie ze sobą zabrać a 2 zajmuje mało miejsca w łazience, Jednak może tez być wada to że jest mały. Moja mama własnie jest trochę zawiedzona, ze to jest takie małe .

Podkład The ONE Everlasting i kredka The ONE Kohl
To jest nagroda za składanie zamówień :) 


Podkład mineralny Giordani Gold



Spray przeciw obtarciom Feet up Advanced


Spray ten miał juz swój 1 test i jestem zaskoczona :) Ale o tym w innej notce :) 

Cień do powiek Pure Colour Mono




To jest jeden z tych kolorów, który jest obowiązkiem kiedy nie macie czasu rano na makijaż. Nakładacie ten cień na całą powiekę + tusz i macie pięknie rozświetlone oko lub możecie też dodać kreskę nad linią rzęs i ja rozetrzeć i też jest super efekt 



 Mleczko, olejek i krem pod oczy Love Natura z dziką różą


To jest również nagroda za składanie zamówień :)


Kredka do oczu The ONe Kohl + pęseta gratis 





Krem pod oczy Optimals Seeing is Believing


Używałam kremu z tej starej wersji i byłam baardzo zadowolona. To już 2 opakowanie w moim kufrze :) 


Zestaw 8 w 1


Zestaw zawiera: kosmetyczkę, polerkę,tę takie rozdzielniki do pedicur :D pęsetę, lusterko, gąbkę w kształcie ust i ręcznik. Wrzuciłam do tej kosmetyczki jeszcze trochę innych rzeczy tupu tarka do stóp,  pilniki, pozostałe pęsety itp i jestem zachwycona wszystko w jednym miejscu :)






GDZIE MNIE WIĘCEJ? :
Instagram: @pantomimka
Email: projectlidermanager@gmail.com



Do zobaczenia :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz