piątek, 31 lipca 2015

Nowości 11/2015

Witajcie!
Dzisiaj jak zawsze nowości katalogu 11 :)

Zapraszam ;)




Woda toaletowa Excite Force



Świeży, męski, energetyczny ;)



Mgiełki zapachowe



 Mgiełka zapachowa Miss Happy
Cudowny, słodki zapach! Wydaje mi się, że przypomina zapach Felicity,ale jest dużo lżejsza.


Mgiełka zapachowa Miss Relax
Ta też jest słodka, ale taki uspakajający zapach, troszkę świeży
Ogólnie te mgiełki są "inne" niż wszystkie. Wszystkie mgiełki jakie do tej pory miałam, to jak nimi psikałam to z tego dyfuzora(mam nadzieję, że się to tak nazywa , a chodzi mi o ten taki psikacz, z którego leci  zapach) ta "mgiełka" zapachu unosiła się wkoło i trzeba było kilka razy psikać, natomiast dyfuzor w tych mgiełka jest ukierunkowany w jednym kierunku i wystarczy 1, max 2 psiknięcia i pachniemy ;) Dzięki temu zapach będzie baardzo wydajny :) Buteleczki są małe, urocze i plastikowe ;) 



Żel pod prysznic Nature Secrets z odświeżającym ananasem i szałwią 

Pachnie obłędnie ananasem <3 Idzie go zjeść! :)


Spray do stóp przeciw odciskom i obtarciom Feet Up Advanced



To jest coś co na pewno znajdzie się w moim posiadaniu! Mam tak wyjątkowe stopy, że wszystko je obciera :( Ostatnio mnie obtarły adidasy po x latach posiadania! Wracając do produktu, jest to ciekawy produkt, po spryskaniu kawałka skóry, skóra jest jedwabista. Produkt nie ma klejącej formuły i ma świeży zapach.


Błyszczyk do ust Giordani Gold Youth Full





Zacznę od opakowania-robi wrażenie luksusowego produktu, jest porządne i dość ciężkie jak na tego typu rzecz ;) Ma fajny zapach-cukierkowy,ale nie jest bardzo wyczuwalny. Błyszczyki są gęste, każde z nich ma drobinki i dają delikatny kolor. W realu są ciut jaśniejsze niż na zdjęciu :)

Seria do włosóe Eleo 

Ochronny olejek do włosów Eleo

Delikatny,naturalny zapach

Wygładzający olejek do włosów Eleo

Delikatny, naturalny, słodki zapach
Olejek jest zamknięty w plastikowej butelce. Ma konsystencję oleistą, ale po rozsmarowaniu robi się jedwabista.


Szampon do włosów Eleo 



Odżywka do włosów Eleo


Maska do włosów Eleo 






To juz wszystko! Mnie zachwyciła każda z nowości, a najbardziej ta seria do włosów :)
Nowości katalogu 12 dopiero za 3 tygodnie, ponieważ jutro wyjeżdżam na wakacje i nie będę miała dostępu do internetu :)



Do zobaczenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz