czwartek, 24 września 2015

Nowości 13/2015

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię Wam nowości katalogu 13 :)
Nie przedłużając zapraszam Was do dalszej części :)



Nowa Seria Milk &Honey Gold


Seria pachnie tak samo jak poprzednia, ale z mniejszą intensywnością- mi osobiście bardziej się podoba ten zapach 

Wygładzający scrub do ciała




Zawiera dużo drobnych drobinek, które kształtem przypominają cukier. Myślę, ze będzie świetnie ścierał naskórek :) 


Żel pod prysznic
Jest Kremowy
 Krem do rąk i ciała 

Krem do rąk


Wydaje mi się że konsystencja tego kremu jest lżejsza od poprzedniej wersji


Lakier do paznokci Very Me Dot-It Nail Art





Jak widac na tym próbniku na karcie każdy lakier ma jakieś zabarwienie, więc trzeba je dobierać je do lakierów pasujących kolorystycznie. Na zdjęciu 1 warstwa. Myślę, że to może stanowić fajny akcent na paznokciu.

Woda toaletowa Happydisiac Women

Jak dla mnie zapach bardzo ciekawy-jest słodki, ale nie nachalny ani duszący. Zazwyczaj słodkie zapachy lubię na lato, ten jednak pasuje mi na jesienne/ zimowe dni bo wywołuje u mnie wspomnienie lata. Jak dopadnie Was deprecha to ten zapach Was z niej wyciągnie :) 

Cienie do powiek w sztyfcie The ONE Colour Unlimited 






Zacznijmy od tego, że ja nie przepadam za cieniami w kredce-zawsze kojarzyło mi się, ze rolują i w ogóle są do de :P Jednak cienie okazały się niesamowicie kremowe, a przy tym lekkie i łatwo sunęły po skórze (po powiece również, ale o tym za chwilę :p ). Mają drobinki w sobie więc dają błysk na oczach. Postanowiłam je zaaplikować. Jakie było moje zdziwienie-łatwo, szybko i oko cudownie rozświetlone. Cień nałożyłam na gołe oko (w sensie nie miałam żadnej bazy) ok godz 11. Byłam ciekawa ile wytrzyma cień, gdyż na bazie cienie na moich oczach mają tendencje pod koniec dnia do rolowania się. Jakie było moje ogromne zdziwienie gdy o godz. 20 cienie były w stanie nie naruszonym na oczach :) Idealnie się sprawdzą same na powiekach jak i jako baza pod inne cienie :) Kolor Iced Sand będzie miał kilka zastosowań- jako baza pod cienie, lub sam cień na powiekach , ale też jako rozświetlacz  kremowy :) 

Odżywka w żelu do rzęs i brwi The ONE 



Jest bezbarwna, bardzo fajnie układa brwi i trzyma je w ryzach. Jeśli kojarzycie żel do brwi Giordani Gold  to ten jest o wiele lepszy :) 

Podkład Very Me No Time For Shine





Podkłady very me są jak dla mnie niedocenione, a są naprawdę fajne :) Podkłady są dość gęste, ale łątwo się rozprowadzają się. To jest coś dla bladziochów- 1 kolro jest naprawdę jasny :) Nie jestem w stanie tylko zrozumieć jednej rzeczy - niby podkład a tylko 2 kolory i to dość jasne. To jest dla mnie jedyny minus tego podkładu

Puder pyłkowy The ONE




To jest coś na co ja osobiście czekałam i jak widać się doczekałam <3 Uwielbiam pudry sypkie :)Sa bardzo zmielone-takie milusie w dotyku :) 




Dobranoc :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz