niedziela, 7 czerwca 2015

Pierwsze wrażenie ...Żel do golenia Silk Beauty

Witam Was gorąco (dosłownie :D ) w ten niedzielny poranek :)
Dzisiaj moje pierwsze wrażenie- żel do golenia!




Może zacznę od opakowania: żel zamknięty jest w plastikowej tubce, którą bez problemu postawimy w łazience na półce lub przy wannie albo w kufrze.Nie zajmuje dużo miejsca. Pojemność to 150 ml. Żel jest przeźroczysty i ma piękny delikatny zapach. Co do pojemności wydawać by się mogło, że że ma małe rozmiary i szybko się skończy, ale nic z tych rzeczy- kropla wielkości orzecha laskowego (bez łupiny :D ) starczy spokojnie na całą łydkę i jeszcze tak do 1/3 uda- więc będzie bardzo wydajny. Maszynka leci po tym żelu jak masełko i zbiera wszystkie włoski. Wcześniej używałam pianki i myślałam, że pianka jest ok. Jednak po użyciu tego już wiem, że nic innego nie chce do golenia jak tylko tego żelu. Skórę zostawia miękką , gładką i nawilżoną. Często po goleniu pojawiały mi się czerwone kropki na nogach-po tym żelu nic takiego nie miałam :) ( a maszynkę używam wciąż tę samą :))
Dla mnie żel bomba i na pewno zostanie moim ulubieńcem :)

A wy może testowałyście ? Co o nim myślicie ?


Udanej i pogodnej niedzieli
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz