poniedziałek, 1 czerwca 2015

Nowości 8/2015

Witam Was w poniedziałkowy ranek :)
Dzisiaj nowości z aktualnego katalogu czyli z 8 :)
Zapraszam do czytania :)



 Żel pod prysznic, woda toaletowa, balsam do rąk i ciała SOLAR 



Zapach jest świeży, lekki a przy okazji słodki. Bardzo przypomina mi moje ulubione perfumy z lat młodości, lecz zostały one wycofane i chyba znalazłam ich odpowiednik :)

Lakiery do paznokci The ONE Long Wear 



Lakierów nie trzeba reklamować każdy je zna (a ja osobiście je uwielbiam :P)
5 nowych kolorów wakacyjnych ( niestety 1 nie był dostępny w Filii podczas mojego testowania)

Podkład i puder prasowany The ONE Matte Velvet 





Zacznę od podkładów- są one gęste, MEGA KRYJĄCE- krycie pełne , zastygają na twarzy, cały dzień trzyma się na twarzy, piękny mat na twarzy. Cerę mam suchą jednak czasami świecę się w okolicach czoła,a mając ten podkład na twarzy nie widziałam świecenia :)

Pudry mają aksamitną konsystencję i są dość fajnie na pigmentowane.

Krem na dzień i na noc oraz krem pod oczy Love Nature


Kremy są lekkie maja ładny i delikatny zapach.

Antyperspiracyjny dezodorant w sprayu S8 Night i Flamboyant



Szampon, odżywka i serum do włosów HairX Advanced TimeResist


Jest to seria przywracająca włosom ich młodzieńczy wygląd. Zwalczają: suchość, łamliwość, matowość, cienkość, niesforność.Zawierają proteiny jedwabiu.



To już wszystko! Życze Wam wspaniałego i słonecznego tygodnia :) 

2 komentarze:

  1. Które perfumy przypomina Ci Solar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były takie perfumy dla dziewczynek z tej bajki czarodziejki W.I.T.C.H , a dokładniej to są te : http://static.wizaz.pl/kosmetyki/foto/21715_250.jpg

      Usuń