piątek, 20 lutego 2015

Nowosci 3/2015

W końcu znalazłam chwilę, aby coś napisać ! Nawet nie wiecie jak się cieszę ciągle jakieś egzaminy i jeszcze nowy semestr -.-






Woda Toaletowa My Naked Truth 





Głowne nuty zapachowe: Japoński osmanthus (co to jest :D brzmi jak jakaś bakteria :D ), kwiat bawełny i kwiat jabłoni

Zapach jest kwiatowy, lekki i wiosenny. Moja mama go obecnie używa i powiem Wam ze psiknie się rano i pachnie cały dzień i jeszcze woń za nią się unosi ;)



Krem do rąk i krem pod prysznic Diamond&Pearls 



Delikatny zapach, przyjemny


Tusz do rzęs The ONE Double Effect





Jeden tusz 2 efekty- Uwielbiam go. Miałam go w starej wersji, czyli w tej: kliknijcie tutaj ;)
Mój sposób na nakładanie tego tuszu to najpierw używam na długość czyli odkręcam tylko "lenght" i je wydłużam a następnie odkręcam "volume" i nadaję objętości i efekt firan na rzęsach ;)

Matowe pomadka The ONE Colour Unlimited 





Pomadki są kremowe i mają mega pigmentacje <3

Korektor Giordani Gold Secret







Tego bardzo brakowało mi w naszej ofercie i się doczekałam! Korektory są kremowe, a przy tym mega kryją! Osobiści nie polecam ich jako korektor pod oczy bo będzie za ciężki , ale na niedoskonałości i do konturowania będzie wspaniały :) Powiem Wam, że 2-3 dni po tym teście spojrzałam na dłoń a były jeszcze ślady gdzie swatchowałam ten korektor, a myłam się! :D


Balsa do ust Very Me Colour Mania




Na wstępie przepraszam za rozmazanie drugiego zdjęcia , ale w telefonie ładnie to wyglądało ;<
Pomadki jak widać dają lekki kolor ale jakie mają zapachy , matko! Myślałam, ze je zaślinię :D Pomarańczowa pachnie jak takie gumy do  żucia w plasterkach co były x lat temu (smaki mojego dzieciństwa klik ) a ta różowa pachnie jak guma balonowa <3


Biały lakier do paznokci The ONE French Manicure


Kolo naprawdę jest biały więc duży plus , ale minus, ze niestety pędzelek nie jest super cienki i np. taka sierota jak ja nie zrobi super cienkiej kreski :D

Lakier do paznocki The ONE French Manicure




Lubię Frencha na paznokciach, ale jakoś tak nie zwracałam na nie uwagi, ale te skradły moje serce! Dają baardzo delikatny kolo i mają mega dużo drobinek które pięknie się mienią!


Matowy lakier nawierzchniowy The ONE 



Nie stosowałam na sobie, bo akurat miałam hybrydę na paznokciach ale widziałam, że daje fajny efekt matowych paznokci! I najważniejsze możecie stosować go na każdy lakier! :)


To juz wszytsko! Plan mam tak napięty, że nie mam czasu podrapać się  po nosie ale postaram się zawsze wpadać z nowościami i częściej! :)


Zapraszam do śledzenia mnie na Facebooku-tam zawsze dowiecie się kiedy nowy post wyszedł:
-AleksandraOri-Facebook
A najczęście bywam tu:
-Instagram



Miłego weekendu! :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz