sobota, 28 marca 2015

Nowości katalog 4/2015 + makijaż :)

Witam w to sobotnie przedpołudnie ;)
Czas leci tak szybko, że to szok, a uczelnia pochłania mi niestety tyle czasu, że nawet nie mam kiedy się wysikać ;P
Dlatego szybko lecimy z nowościami! :)




Metaliczna kredka do powiek The ONE High Impact  









Kredki są kremowe, suną jak masełko i przede wszytstkim mega na pigmentowane! I trzymają się na powiece bez bazy! Wykonałam nimi makijaż ale to na koniec notaki zapraszam ;)


Woda toaletowa Glacier Rock


Świeży, ale mocny zapach po prostu WSPANIAŁY
Główne składniki: cytryna, ogórek i bursztyn mineralny

Regenerujące serum na noc Time Reversing SkinGenist


Serum jest lekkie, szybko się wchłania, ma drobinki, które ładnie rozświetlają i jest treściwy


Złuszczająca maseczka regenerująca  True Perfection 



Seria HairX Advanced NeoForce



Seria SoftCaress- żel oczyszczający do rąk i krem do rąk 


Również w tej serii jest jeszcze jeden krem- krem do rąk i paznokci (akurat go zamówiłam :p ) 
Pachną orzechami makadamia-naprawdę piękny zapach! Krem się szybko wchłania a nawilża i pozostawia skórę miękka i jedwabną w dotyku.


Seria Swedish Spa- malina nordycka, szałwia i witamina C! 




Z tej seri mamy energetyzujący żel-krem antycellulitowy (1 zdjęcie po lewej stronie), żel złuszczający do mycia ciała (1 zdjęcia prawa strona i 2 zdjęcie) oraz mydełko.

Pomadki Giordani Gold Jewel


Zdjęcie artystyczne :P






Pomadki z tej serii są normalnie w katalogu, ale wyszło 5 nowych kolorów, niestety w Filii były dostępne tylko 4. Pomadki są kremowe, nie mają mocnego krycia. Opakowanie mają piękne, metalowe, złote, ciężkie opakowanie, a przy zamykaniu jest takie "klik" ( drogie i dobre pomadki własnie takie coś mają ;> ) 

Konturówki do ust Giordani Gold




Kredki są miękkie, intensywne kremowe! Z drugiej strony tych kredek jest pędzel :) Na początku nie wiedziałam po co, ale jak użyłam to już wiedziałam :D  Obrysowujecie kontur ust, troszkę wypełniacie a potem chwytacie za pędzel i rozprowadzacie! Świetna sprawa :)


Z nowości to już tyle teraz zapraszam Was na makijaż! :)
Będa 2 zdjęcia makijaży bo do jednego użyłam jednej z nowych pomadek a do 2 makijażu -konturówki. Kredki nakładałam na oczy ok 11, a o 19 wszystko było na miejscu a nie nałożyłam żadnej bazy pod te kredki do oczu, a mi bez bazy wszystko szybko zjeżdża :)



Bez makijażu :)



Konturówka-Coral

Konturówka-Beige Suede






Wewnętrzna powiek (górna i dolna)-Silver Chrome;Zewnętrzna powieka górna-Grey Smoke; Zewn. powiek dolna- Sparkling Green




Miłego weekendu ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz