środa, 21 stycznia 2015

Nowości 2/2015

No i kolejny katalog się zaczął więc i kolejne nowości :)


Pianka do golenia, żel do mycia ciała i włosów i nawilżający balsam po goleniu North For Men




 Krem do rąk i mydełko Be Mine 


Słodki, cukierkowy zapach z wyczuwalnym zapachem czarnej porzeczki. Dużo lepiej pachnie na żywo niż w katalogu :)

Płyn do kąpieli Love Bubbles 


Ma kremową konsystencje i piękny zapach. O ile dobrze kojarzę to w zeszłym roku też wyszedł taki owocowy płyn do kąpieli, ale kompletnie mi się nie podobał, a ten jest super.

Krem uniwersalny Tender Care- róża


Ma delikatny różany zapach.

Woda toaletowa So Fever Him


 Zapach obłędny-bardzo mi przypomina Hugo Boss zielonego :)


Woda toaletowa So Fever Her



  Piękny, słodki, ciężki . Bardzo flakony mi się podobają :)



Lakiery do paznokci Very Me Stockholm




Lakiery nie mają w sobie drobinek, ale matowymi bym ich nie nazwała


Korektor The ONE Everlasting








Kremowe, gęste i o świetnym kryciu :)

Konturówka do ust The ONE Colour Stylist











Wspaniała pigmentacja i są fajne kremowe :) Nude Rose i Perfect Pink na zdjęciu wyszły za mocno nasycone kolory , są troszkę delikatniejsze w realu :)




2 komentarze:

  1. Ja zamówiłam perfumy męskie i damskie, miodek, zestaw męski z nowości i mają być jutro, to zobaczymy, bardzo lubię takie posty z nowościami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie posty ;) Ja zamówienie dopiero złożę ale też planuje zakup nowych wód toaletowych męskiej i damskiej, korektory i miodzik :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń