środa, 12 października 2016

Kremy na dzień i na noc Optimals Oxygen Boost do cery suchej/ wrażliwej

Witajcie!
Dzisiaj przygotowałam dla was recenzje kremów z serii Optimals do cery suchej i wrażliwej.
Zacznijmy od tego, że kremy zamknięte są w okrągłych, szklanych słoiczkach zamykanych plastikową zakrętką. Mają pojemność 50 ml. Kremy mają delikatny różowy kolor oraz przyjemny zapach. Kremy przychodzą oczywiście w pudełeczkach i są zabezpieczone folią, którą trzeba zerwać, aby dostać się do kremu.




Krem na dzień






Co pisze producent na temat tego kremu ?

"Bogaty w składniki odżywcze, kojący krem na dzień z opatentowaną technologią antyoksydacyjną Lingon 50:50, która chroni skórę przed szkodliwym działaniem stresorów środowiskowych, oraz cząsteczkami aktywnego tlenu, odpowiedzialnymi za optymalne dotlenienie skóry. dostosowany do potrzeb skóry suchej i wrażliwej."

Zacznijmy od tego, że krem ma bardzo lekką konsystencję, jest wręcz taki śliski. Wchłania się bardzo szybko i dobrze nawilża. Nadaje się jak najbardziej pod makijaż. Nie zapycha ,ani nie powoduje wyprysków na twarzy. Osobiście uważam, że krem jest idealny na sezon wiosenny i letni, właśnie ze względu na swoją lekkość. Znaczy to jest moje baardzo osobiste zdanie, ponieważ, ja na jesień/ zimę uwielbiam kremy dość "ciężkie", które czuć na twarzy :)  Ale jak najbardziej można je stosować przez cały rok. 


Krem na noc





Odczucie co do kremu na noc mam bardzo podobne jak do kremu na dzień, z tym, że konsystencja w tym kremie jest bardziej treściwa i czuć lepsze nawilżenie i odżywienie skóry.



Kremy są bardzo wydajne, otworzyłam je w kwietniu ubiegłego roku, a skończyły się w marcu tego roku. Wspomnę jeszcze, że kremów do testu mam dość dużo, dlatego często smarowałam nimi jeszcze nogi i ręce :P a mimo to kremy były i były :) 
Cena regularna to 42,90 zł, jednak często są na promocji za 29 zł lub 19 zł. 
Dodatkowo możecie sobie wyrobić stałą zniżkę 20% i wtedy koszt jednego kremu to ok 16 zł :) 
Jeśli ktoś byłby zainteresowany to piszcie maila :) 




A może, któraś z Was używała tych kremów? Jak się Wam sprawdzały ? 
Z największa przyjemnością poczytam! 
Piszcie!



A więcej mnie tu:
Facebook-Aleksandra Ori   ->Serdecznie zapraszam do lajkowania! :) 
E-mail: projectlidermanager@gmail.com
Instagram: @pantomimka
Snapchat: paniboa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz