piątek, 30 września 2016

Nowości katalogu 14/2016

Witajcie w ten piątkowy wieczór!
Dzisiaj mam dla Was nowości katalogu, jednak jest ich nie wiele, ale za to mam też akcesoria ! :)
Nie przedłużając przejdźmy do meritum :)




Woda perfumowana My Destiny




Zacznijmy od tego, że  jest to zapach polecany przez Annę Dereszowską, która ostatnio została nasza ambasadorką Oriflame :) Zapach jest piękny, jest to zdecydowany zapach ale jest lekki przy tym. Jest to szyprowo-owocowo-zielony zapach. Nutami zapachowymi jest kwiat lotosu, turmalin i peonia. A ciekawostką jest to , ze każdy flakon ma inny wzorek, żaden się nie powtarza :)


Swedish Spa 


Seria Swedish Spa zawiera olejek z migdałów, który jest bogaty w witaminy, pomaga odżywiać skórę i przywraca jej dobrą kondycję. Cała seria pachnie migdałem i jest to delikatny zapach.


Odżywczy scrub do ciała 




Pomimo tego, że widoczne są kilka grubych ziaren, pod wpływem tarcia pojawia ich się znacznie więcej i bardzo fajnie ściera :) 


Odżywczy krem do ciała




W katalogu produkt ten jest opisany jako krem do ciała, jednak na opakowaniu ma "Body butter" co oznacza masło do ciała. Pomimo tego zawiera cechy jednego i drugiego produktu :) Tak jak krem jest lekki i szybko się wchłania, a z cech masła ma to, ze jest treściwy i to bardzo, ale to bardzo odżywczy. Skóra po nim jest miękka, nawilżona i odżywiona.


Krem do rąk


Krem jest lekki, a zarazem treściwy. Szybko się wchłania.


Bransoletka i kolczyki My Destiny





Jak widzicie bransoletka jest dość spora, jak widać nie jest ona jakby do końca zamknięta, więc będzie pasować na każdą rękę :) Kolczyki są dość ciekawe ponieważ ten "motylek" co służy do zapięcia kolczyków, też ma element ozdobny. Taki design jest ostatnio bardzo na topie :) 


Kolczyki i kosmetyczka Safari



Na tym zdjęciu idealnie widać fakturę kosmetyczki. Jej wymiary to 14 x 9 cm, więc kosmetyczka nie jest jakaś duża, wręcz przeciwnie- jest mała. Według mnie sprawdzi się ona idealnie jeśli np nie chcemy brać portfela ,tylko dowód, kartę do bankomatu lub legitymacje i troszkę pieniędzy. Również fajnie się sprawdzi na przybory kosmetyczne, np podpaski, tampony czy bibułki matujące albo na puder i szminkę i lusterko. Wyjeżdżając gdzieś fajnie się sprawdzi jako miejsce na biżuterię :)



Naszyjniki, kolczyki, pierścionek i bransoletki Denim






Pierścionek ma regulację- będzie pasować na każdy palec :) 








Rękawiczki-mitenki, szal-komin i czapka Denim Blue



Dla zmarzluchów takich jak ja jest to gadżet obowiązkowy :D Bardzo fajnie sprawdzi się na ziemne, jesienne dni.



Kominem owiniemy się tylko 2 razy. Czapka jest bardzo fajna, nie odstaje, przylega do głowy.  



To już tyle nowości na dzisiaj! 
Mam nadzieję, ze już regularnie, będę mogła dla Was również testować akcesoria :) 
Jakie plany na weekend macie? 
Bo dla mnie to ostatni wolny weekend i w poniedziałek na uczelnie :P 



Więcej mnie tu:
Facebook- Aleksandra Ori
E-mail: projectlidermanager@gmail.com
Instagram: @pantomimka
Snapchat: paniboa

3 komentarze:

  1. Lovely girl and a great blog.
    Thanx for your great review <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much ! It's very nice of you!
      I cordially greet :) <3

      Usuń
  2. Fajne te kolczyki Safari,jakoś mi wpadły w oko :D
    Ciekawi mnie zapach Desitny,zamówiłam i koleżanki próbkę,ale dowiem się dopiero za 2 tygodnie jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń