piątek, 8 lipca 2016

Nowości 10/2016

Witajcie!
Dzisiejsze nowości będą KOLOROWE,  dosłownie ;)





Woda perfumowana Amazing Paradise



Zacznijmy od flakonu -piękny i elegancki a do tego ma wakacyjny kolor :) Zapach jest cudownie owocowo-słodki, ciut ciężki. Wspominałam Wam kiedyś, ze Solar przypomina mi perfumy mojego dzieciństwa- zmieniam zdanie te się różnią tylko minimalnie! 

Balsam do ust Very Me Ice Cream Happy Lips







Bardzo fajne błyszczyki, które dają blask i nawilżenie, ale nie dają koloru. Coconut pachnie obłędnie kokosem (naprawdę musiałam się powstrzymywać, żeby go nie zjeść :P), jest bezbarwny i zawiera drobinki, które przepięknie się mienią. Watermelon daje delikatną czerwoną poświatę, ale trzeba się naprawdę przyjrzeć i również zawiera drobinki.

Kremowy cień do powiek The ONE Colour Impact
















Te cienie mają dla mnie tak ciekawą konsystencję, że naprawdę ciężko mi je opisać :P Bo z jednej strony czuć,że są kremowe, ale drugiej strony to taki puszek, są lekkie. Kolory iście wakacyjne :)  Cienie zawierają drobinki i się mienią.

Lakiery do paznokci The ONE Long Wear











Tych lakierów nie trzeba nikomu przedstawiać :) Mają świetną pigmentację- już po 1 warstwie fajnie kryją, ale dla pełnego krycia należy pomalować 2 warstwami. Kolory idealne na lato.


Żelowy lakier nawierzchniowy The ONE 


Lakiery kolorowe same w sobie mają błysk, ale po tym lakierze paznokcie mają jeszcze większy błysk.


Pomadka w płynie The ONE Lip Sensation Vinyl Gel











Kolejna odsłona pomadek w płynie tym razem pomadki nadające superpołysk na ustach. Nie mają drobinek. Kolory baardzo ciekawe.







 To już wszystkie  nowości w tym katalogu :)
Co Wam się najbardziej spodobało ?
Do zobaczenia!


Więcej mnie
E-mail: projectlidermanager@gmail.com
Instagram: @pantomimka
Snapchat: paniboa

2 komentarze:

  1. ale ciekawie przedstawiasz te nowości <3
    podoba mi się pomarańczowy cień do powiek :D lakiery wszystkie,błyszczyki najbardziej malibu blush :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) Malibu Blush też mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń