środa, 13 maja 2015

Nowości katalog 5/2015

Dobry wieczór!
Dzisiaj zaległe nowości katalogu 5 :) :P



Dezodorant antyperspiracyjny 48 h Activelle Extreme Protection w kulce i sprayu


Z tej serii najczęściej stosuje dezodoranty w kulce-miałam 2 z różową nakrętką, potem z zieloną nakrętką a teraz mam z niebieską nakrętką i naprawdę lubię je- wykonują swoje zadanie a próbowałam z innych firmy i kompletnie mi nie pasowały. Zapach jest delikatny, ale jego wyczuwalność jest intensywna  (mam nadzieję, że zrozumiecie o co chodzi ;P)


Baza pod makijaż The ONE IlluSkin



Baza ma treściwą konsystencję, ale szybko się wchłania. Skóra po niej jest miękka i jedwabna. 


Balsamy do ust Love Nature 

Od lewej: truskawkowy, malinowy,wiśniowy

Od lewej: truskawkowy, malinowy, wiśniowy
  Balsamy pachną obłędnie!! Idzie je zjeść :D Nie są gęste, na ustach nie dają, żadnego koloru (jedynie czerwony daje takie lekkie zabarwienie) i nadają połysk.


 Kremowe pomadki The ONE 5-in-1 Colour Stylist






Jak widać nie są to typowe maty, są bez drobinek, ale typowymi matami nie są. Piękne ,intensywne i nasycone kolor. Pomadki lekko suną po ustach i dość dobrze się trzymają na ustach.

Tusz do rzęs The ONE Eyes Wide Open 



 Z tego co słyszałam (ale mogę się mylić!) to ma być zamiennik tuszu Master Curl. Szczoteczka jest jak widać dość nie typowa, ale to co robi z rzęsami to nie da się opisać! Wspaniale "otwiera", dociera do każdej jednej rzęsy.Zresztą popatrzcie sami na zdjęcia ;) Fakt, trzeba trochę nauczyć się malowac tą spiralą ;)

Tu tylko 1 warstwa tuszu :)




To już wszystko!
Do następnej notki :))
Dobranoc! ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz