sobota, 16 maja 2015

Nowości katalogu 6/2015

Dzień Dobry!
Dzisiaj kolejne zaległe nowości :P





Woda toaletowa Eclat Femme Weekend


Ten zapach od zawsze kojarzył mi się i będzie kojarzył z mamą! Od czasów ciąży wszystkich zapachów ją odrzucało, aż do czasu gdy weszła stara wersja Eclat Weekend-zapach przepiękny,  po całym domu się unosił jak mama się wypsikała rano. Ta wersja jest niemal identyczna pod względem zapachu, jednak w tej nowej wersji brzoskwinia jest bardziej wyczuwalna, ale zapach nadal pozostaje wspaniały.

Woda toaletowa Signature Zoom


Świeży, ładny, elegancki :)

 Mydło do rąk i żel pod prysznic Discover Icelandic


Zapach świeży, ładny, ale mi osobiście nie przypadł do gustu :P

Przeciwstarzeniowy balsam ochronny do twarzy i odsłoniętych obszarów ciała Sun Zone SPF 25 Medium zapewniający średnią ochronę przeciwsłoneczną.
(dłuższej nazwy nie mogli wymyśleć xD)



Krem ma lekką i żółta konsystencje, nie zostawia tłustego filmu, wchłania się szybko 

Pielęgnujący spray ochronny do ciała Sun Zone Caring SPF 30 High zapewniający wysoką ochronę przeciwsłoneczną
(kolejna krótka nazwa :P )


 Ma konsystencje jak olejek, ale nie lepi się, bezbarwny.

Kremy do rąk SoftCaress-rozmiar Jumbo 


Krem do depilacji Silk Beauty Smooth Skin



Ma na pewno bardzo ładny zapach i fajny kolor :) Kiedyś miałam takie coś z innej firmy i okropnie śmierdziało.

Balsamy do ciała Optimals Body


Nawilżający balsam do ciała Optimals o zapachu lilii wodnej


Balsam jest lekki, szybko się wchłania i obłędnie pachnie

Wygładzający balsam do ciała Optimals z olejkiem z awokado


Jest bardziej treściwy niż balsam nawilżający, pachnie awokado-mi osobiście ten zapach nie przypadł do gustu :) 

Ujędniarjący balsam do ciała Optimals z peptydami roślinnymi


Ma świeżo-miętowy zapach , lekki i szybko się wchłania :)

Lakier do paznokci Very Me Sugar




Jak tylko zobaczyłam zagraniczne katalogi i zobaczyłam ten lakier to się bardzo ucieszyłam! Uwielbiam takie piaskowe lakiery! No i przyszedł czas na testy, wzięłam lakier, patrzę ze są jak zwykłe lakiery nie widać jakis drobinek czy coś, nałożyłam na paznokcie i prawie zawał dostałam podczas nakładanie, gdy zobaczyłam ze to zwykły lakier z kilkoma drobnymi kuleczkami...moja pierwsza myśl, ze chyba ktoś kto robił te lakiery nie widział w życiu lakieru piaskowego...ale poczekałam aż pazurki wyschną no i... byłam zaskoczona gdy na paznokciu zobaczyłam pełno taki drobinek jak ma lakier piaskowy i był taki własnie chropowaty :) Kolory są takie letnie i żywe :)


Cień do powiek w płynie The ONE Liquid Metal






Cienie te mają przecudowne kolory i pigmentację! Konsystencję mają takiego musu, suną jak masełko, błyszczą się ,jak ktoś nie lubi "dyskoteki"na oczach to niech je lepiej sobie odpuści :) Ja do makijażu używam pędzli, więc troszkę ciężko używało mi się aplikatora, ale dałam radę :) Cień nałożyłam ok 11 rano, na "pustą " powiekę, czyli bez bazy (a cienie bez bezy to u mnie max 3 się trzymają) i do godz 18-19 były w stanie nie naruszonym :)

Tusz do kresek The ONE Wonder





Ma piękny, intensywny czarny kolor. Bez problemu się go nakłada. 





To już wszystko :) 
Życzę miłej soboty :) 
Do zobaczenia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz