sobota, 25 lutego 2017

Nowości katalogu 4/2017

Witajcie!!
Obiecałam sobie, że posty z nowościami katalogu będą na kilka dni wcześniej, za nim zacznie obowiązywać katalog! :) i jest udało się :)
Dzisiaj królują pomadki i dużo, ale to bardzo dużo swatchy :)





Seria Novage Time Restore SPF 15



"Pełna, odnawiająca pielęgnacja, odpowiadająca na potrzeby skóry dojrzałej. Produkty sprawiają, że cera jest bardziej gęsta i elastyczna, kontur twarzy uniesiony, zmniejsza się skłonność do powstawania zmarszczek i przebarwień. Kosmetyki o zaawansowanym działaniu wykorzystują moc technologii GenisteinSOY oraz ekstraktu z roślinnych komórek macierzystych babki lancetowatej. W zestawie: mleczko, tonik, krem do okolic oczu i ust, serum oraz kremy: na dzień i na noc."

Seria ma ładny, ale bardzo delikatny zapach.


Korygujący krem na dzień




Krem jest lekki, ale treściwy, szybko się wchłania.


Regenerujący krem na noc



Krem ma lżejszą konsystencję od kremu na dzień. Również szybko się wchłania.


Serum regenerujące





Serum jest lejące i ma widoczne złote drobinki, które się rozcierają. 


Krem do okolic oczu i ust




Krem jest malutki, a ja uwielbiam takie miniaturkowe rzeczy :D Krem jest gęsty, ale mimo to wchłania się bardzo, ale to bardzo szybko. Jeśli mam być szczera to krem mnie bardzo zaciekawił szczególnie, ze jest nie tylko pod oczy, ale tez w okolice ust. Myślę, ze pomimo tego, ze seria dedykowana jest Paniom 50 + skuszę się na niego, jako taka terapia po zimie. 


Krem rozświetlający The ONE





"Jedwabista formuła kremu rozświetla miejsca, na które ją nałożysz na całej twarzy lub w wybranych miejscach: na kości policzkowe, linię pod brwiami czy dekolt."


Jak tylko zobaczyłam kilkanaście dni temu kolejny katalog, czyli własnie numer 4 i zobaczyłam ten krem rozświetlający, to nie mogłam się doczekać, żeby go przetestować! Jak wiecie, sroka jestem i uwielbiam wszystko co świecące :) Krem ma taki łososiowy kolor, nie zawiera dużych widocznych drobinek, ani po roztarciu nie widać go za bardzo na skórze, ale w słońcu przepięknie się mieni i odbija światło <3 Daje cudowny efekt.



Woda toaletowa  dla pań i panów Full Moon 


"Dla Niej Eliksir pełen soczystych nut kwiatu brzoskwini, kwiatowej woni gardenii i kuszącej magii waniliowej orchidei"

Zapach jest kwiatowo-owocowy. W katalogu pachniał ładniej niż na mnie jak się nim spsikałam.


"Dla Niego Energetyczna woń jabłka, łagodny aromat bobu tonka i klasyczne, orzeźwiające nuty wetiweru."

W katalogu kompletnie mi się nie podobał, ale na żywo pachnie świetnie. Jest to lekki i świeży zapach, ale zarazem zdecydowany i wyraźny.



Antyperspiracyjny dezodorant kulkowy Happydisac Man




Woda toaletowa Paradise Man


"Zapach Paradise Man zainsiprowany jest głębią dzikiego, południowoamerykańskiego lasu deszczowego. Wyrafinowany aromat owocu kiwano, meksykańskiewj limonki i wetiweru haitańskiego zabierze cię właśnie w to magiczne miejsce."

Zacznijmy od tego, że flakon jest piękny, perfumy wyglądają na ekskluzywne i drogie. Damskie zapachy Paradise kocham i uwielbiam i uważam, je za jedne z piękniejszych zapachów i nie ukrywam, ze wobec tego zapachu miałam ogromne oczekiwania. Niestety zapach nie wpadł w moje gusta i nie podoba mi się, ale dam próbkę mojemu facetowi i zobaczymy co on powie :) Pomimo tego, że jest zapachem świeżym , lekkim oraz cytrusowym to jest baardzo oryginalny i nie każdemu może się spodobać. 



Pomadka Colourbox























No i wisienka na torcie na końcu <3 Wszystkim znane pomadki. Były one już w ofercie ale została zmienione im opakowanie, ale czy też formułą to tego nie wiem, nie widziałam żadnych informacji na ten temat. Pomadki sa kremowe i mają fajną pigmentację. Do wyboru mamy 20 kolorów, podczas testów tylko jeden kolor był niedostępny- Shimmering Cherry. Pomadki kosztują ok 8 zł, więc nie spodziewałabym się, ze będą jakieś trwałe, ale na co dzień do kosmetyczki, myślę, że się sprawdza fantastycznie. Ja już kilka kolorów upolowałam i mam na oku :) 

Torebka Circle









"Torebka w kolorze czarnym z imitacji skóry o ciekawej, różnorodnej fakturze, dekorowana złocistym detalem. Z odczepianym paskiem i zapięciem magnetyczym. wymiary 23,5 x 4,8 x 15,5 cm."



Torebka Camel Classica 






"Klasyczna torebka z imitacji skóry w kolorze camel. Zapinana na suwak ze stylowym, ułatwiającym otwieranie elementem. Z wewnętrznymi kieszeniami, w tym dużą zapinaną na zamek błyskawiczny. Wymiary: 35 x 15 x 27 cm."

Torebka jest duża,pojemna i pakowna- spokojnie zmieści dokumenty czy teczkę A4. Ma bardzo ładny kolor. W torebkach zawsze patrzę na sposób przyszycia lub zamontowania rączek, żeby się nie urwały szybko od torebki. Gdy zobaczyłam rączki, to się załamałam- pomyślałam taka fajna torebka, ale szybko się popsuje, ale przyjrzałam się i zobaczyłam, że od tego złotego elementu są on przyszyte- i to dość dużo jak na takie rączki.



Portfel Classica




"Klasyczny portfel z imitacji skóry w kolorze camel, zdobiony złocistym detalem. Zapinany na zatrzask, z podszewką w odcieniu kremowym. Z zapinaną na suwak przegródką na monety oraz 12 miejsc na karty. Wymiary: 19 x 3 x 10,5 cm."

Na ogromny plus tyle miejsc na różne karty! 



Szal Camel Classica


"Wyjątkowy szal z modnymi nadrukami w ciekawych kolorach. Wymiary: 90 x 190 cm. Materiał: poliester. "

Szla jest wiosenny i ma cienki materiał, jest przyjemny w dotyku. 



Torebka Ibiza Cerulean





"Torebka o modnym laserowym cięciu. Z podszewką, zapinaną na suwak, z wewnętrznymi kieszeniami, w tym z zapięciem na zamek błyskawiczny. Wymiary: 32 x 14,5 x 26,5 cm."

Torebka ma przepiekny kolor- taki blue jeans, jest duża i pakowna i kojarzy mi się z latem :) 



Portfel Cerulean



"Portfel o dekorowanej laserowo fakturze, wykonany z imitacji skóry. Zapinany na suwak z podszewką. W środku zapinana na zamek błyskawiczny przegródka na monety, 2 przegródki oraz 8 miejsc na karty. Wymiary: 19,5 x 2,5 x 10 cm."



Szal Cerulean




"Uroczy szal w kolorze błękitu o efekcie sprania.  Geometryczny design i stylowe frędzle. wymiary: 110 x 110 cm; długość frędzli: 8 cm. Materiał: bawełna, poliester."

Na każdym końcu szala znajduje się frędzel, materiał bardzo cienki, milszy w dotyku jest Szal Camel Classica.

Kolczyki i naszyjnik Cerulean






"Śliczne kolczyki dekorowane złocisto- niebieskim motywem kwiatów lśniących kryształkami. Zapakowane w etui z organzy. Długość: 4,5 cm. Testowane na obecność niklu."

"Wyjątkowo piękny naszyjnik w odcieniach koloru niebieskiego. Złocisto- niebieskie kwiaty lśnią
 kryształkami. Zapakowane w etui z organzy. Długość: 45 + 6 cm.Testowane na obecność niklu."





To już wszystko! Co Wam się spodobało ?
Mi w oko wpadł krem rozświetlając, pomadki oraz naszyjnik Cerulean :) 


Więcej mnie tutaj
E-mail: projecylidermanager@mail.com
Instagram: @pantomimka
Snapchat: paniboa





6 komentarzy:

  1. wow dziękuję Ci za wszystkie swatche pomadek! są świetne,już je oglądałam w katalogu i kilka odcieni wpadło m iw oko,na Twoich swatchach wyglądają też super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W katalogu mi właśnie jakoś nic nie wpadło, ale jak zrobiłam swatche to koniec, kilka musi zostać zakupionych :D

      Usuń
    2. teraz mi się ciężko zdecydować a nie chcę więcej niż 3 wziąć :D

      Usuń
  2. A mi podoba sie Seria Cerulean: torebka, portfel i szal:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woda damska pachnie moją ukochaną gardenią, typowy zapach na letni gorący wieczór ale niestety jest mega nietrwała i idzie do zwrotu

    OdpowiedzUsuń