środa, 13 kwietnia 2016

Nowości katalogu 6/2016

Witajcie!
Cały czas nie mogę się nadziwić jak ten czas leci szybko , za szybko!
Pogoda nas nie rozpieszcza niestety, dlatego zapraszam na dawkę nowości, którą znajdziecie  w katalogu 6 :)





Tusz do kresek The ONE Stylo Jumbo




Zacznijmy od opakowania! Dla mnie osobiście jest super, bo jak widać ma taką plastikową osłonkę   ( ja zawsze mam szczęście, że jak ściągnę tę pokrywkę od eyelinera często się brudzę :P), więc takie zabezpieczenie dla takiej sierotki jak ja jak najbardziej na plus! 


Nawilżający krem koloryzujący Giordani Gold SPF 20






Zacznijmy od tego, co pisze producent na temat tego produktu: "Idealne na lato połączenie kremu nawilżającego, podkładu  i SPF 20".  Krem ma przyjemną, lekką konsystencję, bez problemu się rozprowadza. Jestem bardzo miło zaskoczona, że kolor jest w miarę jasny- nie jest to jakaś pomarańcza, aczkolwiek jest to ciepły odcień. Na 2 zdjęciu widać, ze ten krem zawiera dużo drobinek, co mogłoby sugerować, że na twarzy uzyskamy efekt dyskoteki- nic bardziej mylnego! Te drobinki są nie widoczne i pięknie odbijają światło co daje efekt promiennej cery. Zapach ma typowy dla podkładów GG- bardzo ładny, nie jest mocny :) W mojej kosmetyczce na pewno zagości na lato :) 


Kremowy cień do powiek Very Me




Cienie są bardzo kremowe i przede wszystkim powalają pigmentacją. Kolor "Chestnut" jest połyskujący, ale nie zawiera drobinek. "Dark Taupe" i "Almond" mają drobinki i pięknie błyszczą. Jak wiecie już zakochałam się w kolorze "Almond" i pewnie powędruje do mojej kosmetyczki :P Jest to kosmetyk dla którego znajdziemy bardzo dużo zastosowań! - możecie go użyć na całą powiek albo do wewnętrznego kącika albo jako rozświetlacza do twarzy :) 


Perfumowany dezodorant kulkowy Happydisiac



Bardzo wysoka koncentracja zapachu.


Żel do golenia North for Men Recharge


Drodzy Panowie, coś dla Was! Nie pianka, a żel do golenia! Bardzo ciekawa jestem jak będzie się Wam sprawdzać :) 

Oczyszczający scrub do twarzy Swedish Spa



Scrub w nowej odsłonie, starą wersje uwielbiałam, jestem bardzo ciekawa jak ta wersja- czy to tylko zmiana opakowań czy coś się zmieniło jeszcze. Wydaje mi się, że raczej nie, bo opakowanie i konsystencja pozostały te same. Scrub zawiera dużo maleńkich drobinek, które będą świetnie ścierać naskórek. Zapach jest świeży i tak delikatnie zalatuje mi cytrusami, mimo,że ich tam nie ma, ale mimo to jest bardzo przyjemny i ładny zapach. 

Seria do stóp Feet Up Comfort



Relaksująca kąpiel dla stóp


Tak jak ja nie przepadam za zapachem lawendy, tak ta kąpiel pięknie pachnie tą lawendą.


Pobudzający scrub do stóp



Scrub pachnie oliwkami i ma dość duże drobinki.


Nawilżający krem do stóp na noc


Krem ma treściwą konsystencję, wyraźnie przebija się zapach aloesu. Krem bardzo mocno nawilża skórę.


Odświeżający spray do stóp


Mam starsza wersję i różne wersje zapachowe i po prostu to pozycja obowiązkowa w domu :) 


Antyperspiracyjny krem do stóp


Krem ma lekką konsystencję.


Niestety w filii nie było dostępnych kremów NovAge :( Mam nadzieje, że nie długo się pojawią i wtedy zrobię osobny post o tych kremach :) 

Tymczasem się z Wami żegnam :) 
Do następnej notki! 


A więcej mnie tu:
Facebook- Aleksandra Ori
Instargram: @pantomimka
E-mail: projectlidermanager@gmail.com












3 komentarze:

  1. Cien Almond bardzo mi sie podoba, chyba go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę świetny! Używam go jako cień i planuje go użyć jako rozświetlacza na twarz :)

      Usuń
    2. Juz go kupiłam. Jako cień wygląda ślicznie ale trzyma sie krotko ale odkryłam ze jest świetna baza pod prasowane cienie, trzymał mi sie makijaż od rana do samego wieczora. Spróbuj. Jest świetny. :)

      Usuń