sobota, 19 marca 2016

Nowości katalogu 4/2016

Witajcie moi drodzy!
Nie wiem ja u Was, ale u mnie we Wrocławiu dzisiaj piękne słonko i od razu człowiekowi chce się żyć! W końcu czuć wiosnę :)
Dzisiaj jak zawsze nowości katalogu 4 :)


Woda perfumowana Love Potion Secrets dla niej




Zacznijmy od tego, że ma przeurocze opakowanie i flakon! Ma bardzo oryginalny zapach: jest on słodki, ale nie nachalny. Czuć wyraźnie truskawki i czekoladę co daje niesamowity zapach. Główne nuty tego zapachu to białe truskawki, białe kwiaty i biała czekolada. Nie muszę chyba mówić, że zapach już jedzie do mnie w paczce :) 

Płyn do demakijażu The ONE 


Płyn ma bardzo łagodny i delikatny zapach. Pomaziałam się trochę podkładami aby go przetestować i ładnie zmył wszystko, nie szczypie w twarz  i szybko wysycha

Podkład The ONE Everlasting Foundation Extreme SPF 30







Podkład jest lekki - nie czuć go na skórze, a zarazem ma treściwą formułę. Krycie jego zapowiada się dobrze, Na wielki plus przemawia nowy kolor, który jest jeszcze jaśniejszy niż Porcelain, a mianowicie Vanilla, który jest kolorem typowym dla bladziochów i jest bardzo jasny oraz to, że posiada filtr SPF 30.


Odżywczy krem na dzień i na noc Milk & Honey Gold






Kremy zamknięte są w szklanym słoiczku co powoduje, że kremy prezentują się elegancko i luksusowo. Jestem niesamowicie miło zaskoczona tymi kremami, ponieważ stara wersja mnie i moja mamę uczulały, a te nie :) Krem na dzień jest lekki, szybko się wchłania, nawilża i sprawia, że skóra jest gładka. Krem na noc jest dużo gęstszy niż krem na dzień i dzięki temu wspaniale odżywia i nawilża skórę, a przy tym szybko się wchłania. 

Pomadka Giordani Gold Iconic Matte SPF 12







Zastanawiam się od czego tu zacząć :)  Matowe pomadki o kremowej formule oraz powalającej pigmentacji zamknięte w pięknym, złotym opakowaniu. Cudowne kolory, każdy znajdzie idealna dla siebie. Są tak na pigmentowane, że nie byłam wstanie ich domyć z ręki :) Po prostu perełka tych nowości :) Miłość od pierwszego maźnięcia :P


Perfumowany dezodorant kulkowy Lucia


Kwiatowo- owocowo-zielony zapach, którego głównymi nutami są : biały bez, wiecznie zielony bluszcz i indyjskie drzewo sandałowe. Wysoka koncentracja zapachu! :) 


Perfumowany dezodorant kulkowy Elvie


Również wysoka koncentracja zapachu, a głównymi nutami zapachowymi są: konwalia, białe kwiaty i białe piżmo.

Żel do brzucha i biustu Optimals Body


Żel jest przeźroczysty i ma miętowy zapach. Żel ma ujędrniać i napinać. Tylko pamiętajcie, żeby mieć efekty należy zdrowo jeść i być aktywnym fizycznym ;) 


Woda toaletowa dla niego Happydisiac
Z tego wszystkiego gdzieś zawieruszyło mi się zdjęcie, dlatego wrzucam zdjęcie ze strony :)  Jest to aromatyczno- owocowo- drzewny, którego głównymi nutami są : zielone jabłka, limonka kawiorowa i truskawki. Jest to świeży, ale owocowy zapach :) Moim zdaniem ten zapach to taki unisex- i kobieta i mężczyźni będą się w dobrze w tym czuć.




Więcej mnie tutaj:
Facebook-Aleksandra Ori
E-mail: projectlidermanager@gmail.com
Instagram @pantomimka
Snapchat: paniboa




Miłej soboty! 




2 komentarze:

  1. Hi proszę o podpowiedź który z podkładów jest ciemniejszy n beż czy light ivory? Czy podkłady extreme mają taki sam odpowiednik kolorystyczny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zdjęcia ciemniejszy będzie natural beige. Zapewne chodzi Ci o taki sam odpowiednik kolorystyczny wśród innych podkładów. Jak mam być szczera to ciężko mi powiedzieć. Porównywałam kolor Porcelain z GG i ten extreme i było bardzo do siebie podobne, różnica naprawdę nie wielka. Myślę, ze te kolor są do siebie zbliżone. Zawsze biorę porcelain i pasuje :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń