poniedziałek, 1 grudnia 2014

Nowości 17/2014

Mamy w końcu grudzień to tak już świątecznie  :P
Haul z katalogu 16 będzie niedługo czekam na jeszcze jedną paczkę ;)
Dzisiaj nowości 17  ;)












Woda toaletowa Masquerade,50ml i Balsam do ciała 150 ml 



Balsam ma w sobie drobinki i pięknie się mieni na ciele :) Zapach wody jest ciężki i owocowy.



 Krem do ciała Possess, 250 ml





Wody toaletowe i perfumowane, 30 ml; różne rodzaje




Zapachy rozmiary kieszonkowe-15ml



Seria Prismatic The ONE 



Cienie




Powiem tak pigmentacja jest średnia, nie powaliły mnie na kolana te cienie.


Błyszczyki



Od lewej: żółto-złote drobinki, niebieskie i fioletowe drobinki; i żółto złote drobinki i ostatnie złote drobinki



Z tymi błyszczykami to dosyć śmieszna historia jest, bo widzą w katalogu nową serie nastawiałam się, że cienie będą fajne, a te błyszczyki nie powaliły mnie na kolana. No ale jak przyszło do testowania to się baardzo odmieniło :) Cienie trochę mnie rozczarowały bo liczyłam na lepszą pigmentacje , a te błyszczyki są świetne!! Mają w sobie drobinki i każdy mieni się na inny kolor !


Tusz do rzęs






Mój aparat strzelił focha i jedna szczoteczka jest rozmazana druga nie ;<
Szczotka jest jak w typowym tuszu The ONE Wonder. Kolory są stonowane.


To już wszystko ;)
Do zobaczenia ;)
























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz