środa, 15 października 2014

Nowości 14/2014 i haul z katalogu :)

Witajcie !
Dzisiaj "z malutkim" ;) opóżnieniem nowości i haul z katalogu 14 :)





 Woda perfumowana Miss Giordani, 50 ml

Opis produktu: Miss Giordani rozbrzmiewa żywiołowością klasycznych nut włoskich kwiatów neroli. Pełna życia włoska definicja kobiecości.
Nuty zapachowe:
 -Sorbet z mango
-Olejek neroli
-Czerwony pieprz


Powiem Wam, że jak mam opisywać zapach to aż skręca mnie w żołądku, bo nie umiem  opisywać , a tak bardzo chcę Wam dobrze to opisać. Jednak uważam, że dobrze jest zawsze psiknać na siebie i wtedy wąchać :) Jak dla mnie jest to dosć ciekawy zapach, niby delikatny, nuty czegoś słodkiego a zarazem taki mocny zapach, ale nie duszący.



 Termoochronny spray do stylizacji bez spłukiwania HairX, 150 ml
Opis produktu: Chroń swoje włosy przed uszkodzeniami termicznymi stosując spray zabezpieczający je aż do 230°C. Formuła o 24-godzinnym działaniu antystatycznym pozostawia
włosy nawilżone, gładkie i naturalnie błyszczące. Poziom utrwalenia 2.
Składniki:
-Keratyna



 Należy to stosować na wilgotne włosy przed użyciem urządzeń do stylizacji :)



 Pianka do stylizacji włosów i Lakier do włosów HairX Volume Boost, 200 ml

 Opis produktu pianki :Ultralekka, a zarazem gęsta formuła nadająca włosom natychmiastową objętość, nawet do 24 godzin. Nie klei się i nie pozostawia smug, a także nie narusza naturalnej sprężystości włosów. Poziom utrwalenia 4.
Składniki:
-Keratyna

Opis produktu lakieru: Szybkoschnąca formuła lakieru do włosówwzbogacona keratyną wyraźnie zwiększa objętość włosów aż do 24 godzin. Poziom utrwalenia 4.
Składniki:
-Keratyna






Piankę wiadomo nakładamy na wilgotne włosy, natomiast lakier można nałożyć na konkretne paska  i zastanawia mnie czy można by było spiskać przy czubku głowy , ułożyć włosy i czy natychmiast uzyskalibysmy objętość .. musze pokończyć swoje obecne produkty i te przetestować :)


Wygładzający krem do stylizacji HairX Smooth & Sleek, 150 ml

Opis produktu: Wygładza niesforne kosmyki i puszące się włosy nawet do 24h. Nie obciąża włosów. Stosować na wilgotne włosy przed użyciem przyrządów do stylizacji.




Lakier do włosów HairX Supreme Hold, 200 ml

Opis produktu: Lakier do włosów zapewniający utrwalenie fryzury do 48h nawet przy dużej wilgotności powietrza. 



Pianka skręcająca włosy HairX Curls & Waves, 200 ml

Opis produktu: Ultramocna pianka wzbogacona keratyną podkreśla kształt loków i zapobiega elektryzowaniu się włosów. Zapewnia utrwalenie loków do 24 godzin, poziom utrwalenia 4.
Składniki:
-Keratyna



Czytałam na forum, że jedna Pan używała jej na suche włosy, a ma proste i skręciły się jej pod wpływem tej pianki i zastanawia mnie ten efekt i chyba na pewno będe musiała spróbować na swoich włsoach :)



Scrub do ciała -200 ml, Żel pod prysznic-250 ml i Mydełko Discover Miami Spirit, 90 g

Nuty zapachowe:
-Owoce liczi
-Kwiaty derenia




Zdjęcie zrobione w domu, ponieważ w filii  nie mieli mydełka, a chciałam cały komplet dodać :) Pachnie to przecudnie, tak słodko, że chciałoby się to zjeść :)


Nawilżający krem do rąk z silikonem i gliceryną 



Ma delikatny zapach, szybko się wchłania, jest gęsty i czuć nawilżenie, naprawdę fajnie nawilża :)



z nowości to tyle a teraz  haul :)



-Żel , tonik i krem do twarzy Love Nature Aloe vera
Miałm już żel i tonik ze starszej wersji i byłam bardzo zadowolona, a że juz kończą mi się żele i tonik więc postanowiłam zamówić i wypróbować. Cena też była okazyjna bo za cały zestaw tylko 19,9 zł :) Już drugi katalog jest taka promocja dla Klubowiczów, że są 2 zestawy jeden zestaw za 14,9 zł a drugi zestaw za 19,9 zł :) W zeszłym katalogu za 14,9 dorwalam krem do stóp, krem do rąk i krem do ciała (ten taki wielki w białej butli) :)




- Krem do twarzy z rumiankiem Love Nature 
Również zakupiłam go w promocji dla Klubowiczów  za 5,9 zł jeśli dobrze pamiętam :)
Jak zobaczyłam te kremy ( w sensie ten i ten ze zdjęcia wyżej) to troszkę rozczarowanie bo jak na 50 ml to male opakowanie, ale z drugiej strony mało zajmuje miejsca w kosmetyczce czy w łazience i przede wszytskim można go zabrać czy do torebki czy na jakiś wyjazd do kosmetyczki nie zajmie dużo miejsca, a krem będziemy mieli przy sobie :)


-Gąbka do twarzy 
Słuchajcie ile ja sie już naoglądałam i nasłucham na temat Beauty Blendera, teraz Hania zkanału digitalgirlword13 wydała swoją GlamSponge no i jest też gąbeczka z Real Techniques , ale niestety nie miałam ich okazji testować, więc nie wydam recenzji porównawczej :( Ale gąbeczka jak dla mnie jest wspniała jest taka mięciutka, tak fajnie się ją ściska i wraca z powrotem do swojego kształtu, no można ją gnieść , gnieść i gnieść :D Na pewno będę ją intensywnie testować :)




-Zestaw na 3 tydzień 
Jako Klubowicze mamy dostęp do róznych ofert i jedną z nich są oferty tygodniowe - zawsze jest oferta na 1 i 2 tydzień obowiązywania katalogu i czasami jest na 3 tydzień i to jest właśnie ta oferta :) Za 19,9 zł otzymałam 5 produktów :) Od lewej: żel pod prysznic (WTA- żeli nigdy dość :D ), krem do ciała ( również seria WTA- zapewne dostanie go jakaś klientka), krem do twarz na noc Optimals( mimo, że jest to krem skierowany do cery tłustej, jest to krem oczyszczający i przywracający równowagę skórze, a że jestem przed naszymi kobiecymi dniami to wiadomo, że na twarzy robi się armagedon i trzeba to jakoś "ogarnąć" ;p ) ,bibułki matujące (nie narzekam, na świecenie się, ale bibułki zawsze się przydadzą :) ) i szczoteczka do twarzy(nigdy nie miałam żadnej szczoteczki, więc jestem bardzo ciekawa jak się to sprawdzi )



-Próbki nowej serii True Perfection
W końcu! Mamy serie dla Pań w wieku 35+, 40+, 45+ i 55+ ale nie było typowej serii dla młodych dziewczyn i w końcu będzie! W katalogu 15 :) Tu akurat mam próbki kremu na dzień i na noc, a to maleństwo w tubce do serum- intensywne testy czas zacząć! :)




 -Woda toaletowa Tenderly
Kolejna oferta dla Klubowiczów :D  Nagroda z Bonusu dla Urodu, zapłaciłam tylko 9,9 zł ;>
Nic dodać, nic ująć :)


-Zestaw Discover Miami Spirit
To już wcześniej pokazałam Wam w nowościach :) Od lewej: żel pod prysznic, scrub do ciała i mydełko! Muszę uważać, żeby tego nie zjeść tak to pięknie pachnie! :)







To juz wszytsko!
Życzę Wam dużo zdrówka bo mnie coś choróbsko dopadło :(
A już za parę dni  opiszę Wam "Dzień z..." z jakimś tuszem ;P
Do zobaczenia! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz