sobota, 15 marca 2014

Pierwsze wrażenie ... Mleczko do demakijażu M&H

Witajcie! :)
Dzisiaj przychodzę z kolejnym pierwszym wrażeniem!
Tym razem pod lupę biorę mleczko do demakijażu z Milk&Honey Oriflame




Mleczko znajduje się w plastikowym 200 ml opakowniu z pompką typu "turn-lock" czyli przekręcamy i wyciskamy mleczko :) a po użyciu je zamykamy w ten sam sposób. Pompka dozuje odpowiednią ilość na zmycie makijażu,  mi 2 pompki starczyły na zmycie pełnego makijażu ( oczy mocno pomalowane). Jedyny minus jaki zauważyłam, to czarne elementy (chodzi o kreske lub o cienie) to jest rozmazuje a dopiero je potem zmywa.





Konsytencja jest kremowa i lekka, ma piękny zapach, nie szczypie w oczu a co najważniejsze nie zostawia tłustego filmu na twarzy i nawilża naszą cere! Zazwyczaj mleczka zostawiały u mnie na skórze nie przyjemny, tłusty film a tutaj tego nie zauważyłam i dlatego mnie urzekł. I na pewno zagości w mojej kosmetyczce na dłużej :) 


To już wszytsko, do następnego razu
Paa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz