sobota, 21 grudnia 2013

Porządki z Radzką :)

Witajcie!
Dzisiaj jest sobota przed świętami więc pewnie wiele z Was sprząta, gotuje, robi ostatnie zakupy święteczne. Ja dzisiaj mając w końcu chwilkę postanowiłam zrobić porządki ... w SZAFACH! Zazwyczaj taki porzadki robię 2 razy w roku na wiosnę/lata i na jesień/zimę, więc już porządki jesienno-zimowe były zrobione, ale...od początku :)
Otóż może znacie lub nie, więc poznajcie Radzką prze genialna vlogerka modowa i przede wszytskim kopalnia wiedzy i porad. Ślędząc jej stronę na fejsie, zobaczyłam, że poszukuje dziewczyn o jakiś tam sylwetkach, pierwsze dwa poszukiwania to nie moja sylwetka, no i widze, że szuka sylwetki numer 3 chłopięce-jabłko - pierwsze myśl na bank nie moja sylwetka ale z ciekawośći przejrzę. Zaczytując się coraz bardziej , szczęka mi opada i oczy wychodzą na wierzch- TAK! idelanie wszytsko pasuje do mnie! :) Szybko wyszukałam wymaganych zdjęć pomierzyłam się i wysłałam :) No i udało się! Jaka ja byłam szczęśliwa, to jest coś więcej niż wygrać 6 w lotka :)
No i nadeszły dni naszego spotkania i kręcenia, serce waliło mi jak głupio , troszkę się stresowałam , ale nie potrzebnie Radzia jest przemiłą , ciepłą i wspaniałą osobą, Te 2 dni przeleciały mi w mgnieniu oku, najwspanialsza przygoda jaka mi się trafiła do tej pory :) Z tego miejsca baardzo dziękuję Radzkiej za to, że mogłam wystąpić w jej filmie i że mogłam ją poznać :) :*
Was zapraszam na filmik z  moim udziałam klik :)
i bloopersy klik :)
oraz do przeglądania innych filmików bo tam znajdziedzie ogrom wiedzy na temat mody i ubioru :)

a więc kończąc to co zaczełam tam na górzę pisać :D po tym filmie i wszytskich radach od Radzkiej postanowiłam zrobić porządek w mojej szafie i tak oto połowa ciuchów zrobiła out :)
(zdjęcia nie oddają tego jak tego jest dużo :P  )


Trzymajcie się cieplutko ja idę na obiad i w końcu pomaluje odrosty :)

1 komentarz:

  1. U mnie dziś podobnie :) pieczenie placków małe sprzątanie, i reszta rzeczy przed świętami ;) Gratulacje wystąpienia ! :))) Wcześniej nie spotkałam się jeszcze z tą blogerką :) buźka ! :)

    OdpowiedzUsuń