czwartek, 12 września 2013

Makijaż dzienny

Witam Was bardzo serdecznie! Przychodzę dzisiaj do Was z makijażem dziennym! :) Uważam, że taki makijaż pasuje absolutnie każdej kobiecie :) Uwielbiam ten makijaż za to że jest banalnie prosty, zwykły ale daje świetny efekt ! i pasuje na różne okazję! :)
bez makijażu :)


Efekt końcowy ;) 






kosmetyki, którymi wykonałam makijaż
cienie, z obrazka powyżej

 Taka mała fotorelacja dla Was dzisiaj ;) (zdjęcia robione telefonem, więc super jakości one nie są niestety )
 Moim marzeniem jest ukończyć szkołę z wizażu :) i ją ukończę!:). Wracając do makijażu opiszę jak go wykonałam:
1) Zaczynam najpierw od bazy . Rozprowadzam ją na całej twarzy również na powiekach.
2) Wykonuje makijaż cieniami i tuszuję rzęsy
3) Nakładam korektor pod oczami
4) Nakładam podkład
5) Całą twarz omiatam  pudrem transparentnym za pomocą pędzla
6) Na kości policzkowe nakładam puder w kulkach jako bronzer
7) Na policzki nakładam puder w kulkach jako róż
8) Usta maluje błyszczykiem z drobinkami


To był mój taki pierwszy makijaż dla Was .Myślę, że następny razem spróbuje zrobić tutorial dla Was :)

Kosmetyki, którymi wykonałam makijaż (strony dotyczą obecnego katalogu- 13/2013) :
-potrójne cienie do powiek  Smoke Collection, 18342-Smoky Brown; 17,9 zł/ strona 9
-Tusz do rzęs Volume Build, 26198-Black; 21,9 zł/ strona 9
-Błyszczyk do ust Powershine, 22632-Nude Bronze; 17,9 zł /strona 11
-Wygładzająca baza pod makijaż - 22862; 14,9 zł/ strona 13
-Podkład Studio Artist, 22907- Porcelain; 24,9 zł/ strona 13
-Puder pyłkowy Studio Artist - 24079; 24,9 / strona 13
-Puder w perełkach Giordani Gold :
   *Jako bronzer: Natural Bronze-21633; 79 zł / teraz nie ma w katalogu
   *Jako róż: Natural Peach-23736; 44,9 zł/ strona 39
-Korektor Studio Artist , 23051-Light ; 17,9 zł/ strona 45

Wszystkie ceny, które podałam są to ceny katalogowe , ale możesz mieć te wszystkie kosmetyki 23% taniej! Więcej informacji tutaj! :)


2 komentarze:

  1. pięknie wyglądasz nawet bez makijażu ;) bardzo ciekawy blog, ale ja jakoś nie mogę się przekonać do produktów oriflame. miałam kilka i nie do końca byłam z nich zaadowolona,ale w sumie to było dosyć dawno może teraz są lepsze ;)
    pozdrawiam, bziaki ;***

    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń