piątek, 29 stycznia 2016

Nowości katalogu 2

Witam Was cieplutko!
Jeszcze przed chwila, w dłonie trzymaliśmy szampana i świętowaliśmy Nowy Rok a tu już mamy koniec stycznia i lada moment luty :) Czas pędzie okropnie szybko.
Na dobre rozpoczęcie weekendu zapraszam Was na nowości katalogu 2 , który jest przepełniony miłością, bo jak wiadomo niedługo Walentynki :)
Niestety nie wszystkie nowości były dostępne w Filii :(



Perfumowany dezodorant w kulce Giordani Gold Original




 Antyperspiracyjny dezodorant w kulce Giordani Gold Man



 Antyperspiracyjny dezodorant w kulce Signature



 Antyperspiracyjny dezodorant w kulce S8



Antyperspiracyjny dezodorant 24 h, pianka do golenia i szampon przeciwłupieżowy North for  Men Original



Seria dedykowana dla Panów, w nowej odsłonie i w pięknym, świeżym zapachu. Jak dla mnie dużo ładniej pachnie niż stara wersja.

Żel pod prysznic Discover  Japanese Ceremony


Zapach jest kwiatowy,delikatny.

Żel pod prysznic Discover Japanese Wisdom dla mężczyz


W końcu Panowie doczekali się żelu specjalnie dla nich! A wiadomo, jak już jest na kosmetyku " For men" to będą używać :P Zapach dla mnie genialny taki ciepłu, otulający. Ja , jako kobieta sama bym zakupiła ten zapach bo jak dla mnie jest cudowny :) 


Krem do włosów CC HairX



Jestem bardzo zainteresowana tym produktem. Byłam święcie przekonana, że to będzie jakaś mgiełka, a to jest taki krem-żel, ma bardzo lekką konsystencję. Producent zaleca stosowania na mokre i suche włosy, myślę jednak, że osoby z cienkimi włosami i z tendencją do przetłuszczenia się lepiej będzie nakładać ten krem na mokre włosy :)


Korektor Giordani Gold







Po lewej stronie znajduje się taki guziczek, który wciskacie i leci Wam korektor :)
Korektor ma przyjemną  konsystencje, ma dobre krycie i jest lekki. Wyciskanie go to przyjemność! 2 razy klikacie i leci. Podoba mi się, że ten kolor Medium jest naprawdę ciemny! 


  Perfumowany krem do ciała Love Potion





To już wszystko do zobaczenia za nie długo! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz