niedziela, 3 stycznia 2016

Nowości 1/2016

Witajcie kochani w 2016r ! :)
Przede wszystkim życzę Wam zdrowia, bo bez tego nie zrobimy nic! Również życzę Wam wszystkiego najwspanialszego w tym roku i żebyście zrealizowali cele :)
Jak Wam minął Sylwester? Ja się wytańczyłam i wybawiłam za wszystkie czasy :) 
A teraz zapraszam na krótkie nowości :)




Antyperspiracyjny dezodorant w sprayu Excite


Pachnie jak woda toaletowa Excite. Świeży, przyjemny zapach. Jego główne nuty to melon, herbata, mech.


Woda toaletowa My Naked Truth, Imagination i Miss O minispray


Nuty zapachowe: kwiat jabłoni, kwiat bawełny, japoński osmanthus.

Nuty zapachowe: gruszka, kwiat gruszy, piżmo.

Nuty zapachowe: grejpfrut, heliotrop, drzewo sandałowe.
Fajne, małe do torebki czy na wyjazdy idealne :) 

Paletka cieni do powiek Very Me Lovly For Your Eyes Only 



2 kolory od lewej są matowe


Na końcu coś co tygryski lubią najbardziej! Cienie! Tej wersji kolorystycznej nie było w ofercie w ogóle. Kolory są tak dopasowane, że jedną paletką wykonamy makijaż dzienny i wieczorowy :) Mają naprawdę dobrą pigmentacje. Musicie pamiętać że paletka ta jest małych rozmiarów :) A wiadomo każdy lubi co innego. Dla mnie to nawet plus, że jest mniejszych rozmiarów.



A no końcu mam dla Was mała zajawkę, tego co będzie w katologu 2! 





Do zobaczenia!


Więcej mnie:
Instagram: pantomimka
Snapchat : paniboa
E-mail: projectlidermanager@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz